וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי כחלון הודח מהרכב מכבי נתניה בגלל עלייה באחוזי השומן

7.5.2019 / 8:07

המגן עשוי לאבד את מקומו לקראת גמר הגביע אם לא יראה שיפור במדדים: "אם אנחנו רוצים להפוך למועדון מוביל, אין מקום לפשרות בנושא הזה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- ויקי כחלון הודח מההרכב אחרי שאחוזי השומן שלו עלו ליותר מ-10

- במועדון הסבירו: "אם רוצים להיות מועדון גדול, לא מתפשרים בנושא הזה"

- מוחמד זבידאת עשוי לתפוס את מקומו בהרכב גם בגמר הגביע

seperator

מגן מכבי נתניה ויקי כחלון הודח בשבת האחרונה מהרכב הקבוצה מכיוון שבבדיקה תקופתית שעורכת תזונאית המועדון, נמצא כי הוא עלה באחוזי השומן וערך הבדיקה היה למעלה מ-10 אחוז. במכבי נתניה דורשים שהבדיקות של שחקני הקבוצה יהיו מתחת ל-10 אחוזי שומן ולכחלון היה מעט יותר. הצוות המקצועי של הקבוצה החליט בשל כך לנפות את כחלון מההרכב ובמקומו עלה ב-11 מוחמד זבידאת, שרשם משחק טוב.

לכחלון שנמצא בעונה טובה מאוד כמו מרבית שחקני מכבי נתניה, נמסר כי עליו לרדת במדדים בתוך שבוע ועוד לפני המשחק בשבת מול מכבי תל אביב, הוא צפוי לעבור בדיקה חוזרת על ידי תזונאית המועדון. במכבי נתניה מייחסים חשיבות רבה לענייני התזונה ואורח החיים הספורטיבי ואם כחלון לא ישפר את הבדיקה הקרובה שלו, הוא גם עלול שלא לעלות בהרכב הקבוצה בגמר גביע המדינה בעוד שמונה ימים. "בנושא הזה לא יהיו פשרות במועדון", הבהיר גורם במועדון. "אם מכבי נתניה רוצה להפוך למועדון מוביל באמת, אין מקום לפשרות בנושא התזונה ואורח החיים הספורטיבי". בקבוצה מקווים שכחלון יעמוד בבדיקה הקרובה בצורה טובה מאחר שהוא שחקן חשוב במערך של מכבי נתניה.

היום (שלישי) תשוב הקבוצה לאימונים. משחקה הטוב של בני יהודה שלשום וההפסד שהיא הנחילה למכבי תל אביב, עוררו דאגה רבה בקרב אנשי הקבוצה שהאמינו שהם נמצאים בכושר יותר טוב, אבל כעת מבינים שגם בני יהודה תגיע לגמר הגביע בתקופה מצויינת מבחינתה. בשבת מול מכבי תל אביב יחזרו ניקו אולסק וגיא מלמד להרכב. בנתניה מקווים כי אביב אברהם ואולי גם גבי קניקובסקי יהיו כשירים לכמה דקות כדי להכין את עצמם לגמר הגביע. ברנקו ורגוץ' ייעדר בשל כרטיסים צהובים.

עוד בנושא

רועי קהת המועמד המוביל להחליף את עלי מוחמד במכבי נתניה
המאמן הישראלי הגנרי: על פרשת תומר קשטן וקרית שמונה
"אבוקסיס צודק, למכבי ת"א יש חלק בקהל שאסור שידרוך במגרשים"

עוד באותו נושא

מכבי נתניה: רועי קהת המועמד המוביל להחליף את עלי מוחמד

לכתבה המלאה
ויקי כחלון שחקן מכבי נתניה. דני מרון
הספסול יימשך? ויקי כחלון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully