וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "יוסי צודק, למכבי ת"א יש חלק בקהל שאסור שידרוך במגרשים"

6.5.2019 / 8:44

הזהובים חגגו את הניצחון הכפול על האלופה, המאמן בדילמה: "אם היינו מפסידים, היינו חושבים רק על הגביע. יש כאב ראש לקראת באר שבע"

אינסטגרם

שחקני בני יהודה חגגגו בסיום המשחק אמש (ראשון) בחדר ההלבשה את הניצחון 2:3 על מכבי תל אביב ואף זרקו עקיצה לאלופה: "יוסי צודק, יש למכבי חלק קטן בקהל שאסור שידרוך במגרשים, מקלל מהרגע הראשון עד סוף המשחק. מה עשינו להם?". יוסי אבוקסיס יישב עם מאמן הכושר במהלך השבוע ויתכנן את חלוקת העומסים לקראת שני המשחקים הקרובים - הפועל באר שבע בליגה וגמר הגביע. בבני יהודה אמרו: "אין שום הבטחה לגביע, צריך להבטיח את אירופה דרך הליגה ואז בכלל לחשוב על הגביע, יוסי ימצא פתרונות לשני המשחקים".

דור ג'אן, שהבקיע שער יפה כמחליף אמר בסיום המשחק: "לפי התוצאות יצא שאנחנו הקבוצה היחידה שניצחה את מכבי תל אביב גם בגביע וגם בליגה. אנחנו לא עולים למשחקים נגדה כדי להיות כבשה שחורה, אנחנו עולים כדי לנצח, פעם אחת בגביע ופעם אחת בליגה וזו הייתה הזדמנות האחרונה לאירופה דרך הליגה".

על המשחק נגד באר שבע בשבת: "הדבר הכי חשוב זה המשחק הבא. יש לנו עשרה ימים עד הגמר גביע אבל נתרכז בבאר שבע במושבה. נבוא מוכנים ונתרכז רק במשחק כדי לנסות להשאיר את הנקודות אצלנו. מכבי יקרה לי, גדלתי שם, אני אוהב את המקום ושמח בשבילהם שלקחו אליפות, אבל גם שמח שהבקעתי וניצחנו".

שחקני בני יהודה דור ג'אן, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה חוגגים. קובי אליהו
הבקיעה שער יפהפה מול קבוצת האם. דור ג'אן/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס אמר: "לא סתם מכבי לא הפסידה עד עכשיו, היא באמת הכי טובה בארץ. במחצית ראשונה מצוינת שלנו ירדנו רק ב-1:1 ובחצי השני עוד ספגנו שער נוסף אבל הבאנו אופי, המחליפים דחפו ועשינו מהפך שבהרכב הזה זה פשוט מדהים עבורינו. שחקנים שמקבלים צ'אנס לוקחים אותם. תאמבי, ג'אן, מוליץ', קבוצה שמשחקת ביחד עם תשוקה אדירה ולא נשברת. לא הגענו ליותר מדי מצבים בחצי השני אבל היינו מפוקסים".

אבוקסיס הוסיף: "אם היינו מפסידים, היינו חושבים רק על הגביע. אבל נשארנו בתמונה דרך הליגה וכאב הראש גדול לקראת שבת. נעבור את באר שבע ואז נתכונן לגביע, נמצא את הפתרונות שלנו. אני רוצה להקדיש את הניצחון לברק אברמוב שקם היום משבעה ובקרוב נתחיל להכין יחד את העונה הבאה".

אבוקסיס נשאל מה הסוד להתיש את מכבי תל אביב ואמר: "הם קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו, אנחנו מצופפים ולא נותנים להם הרבה שטחים. אני נותן את ההוראות אבל צריך לפרגן לשחקנים, יש לנו שחקנים אחראיים שעושים את העבודה ועושים את השינוי".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב מתוסכלת: "חבל על התענוג לכל מי שחיכה שכבר נפסיד"

לכתבה המלאה
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס חוגג. קובי אליהו
ניצח עוד דרבי פרטי מול מכבי. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully