וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באותה נשימה עם מג'יק ולברון: יוקיץ' ממשיך להדהים, שבחים למארי

סנטר דנבר הפך לשביעי בלבד בהיסטוריה שרושם 4 טריפל דאבלים בפלייאוף: "לא רצינו להשתמש בעייפות כתירוץ". וגם: המאזן המדהים של הנאגטס במשחקים צמודים

עריכה: מתן חדד

הרבה קבוצות היו נשברות אחרי ההפסד של דנבר בארבע הארכות בפורטלנד במשחק השלישי בסדרת חצי גמר המערב. אלא שלמרות שמדובר בקבוצה חסרת ניסיון עם שחקנים שהיו אלמונים עד לפני שנתיים ושלוש, הנאגטס הצליחו להנחיל לפורטלנד הפסד ביתי ראשון בפלייאוף והשוו ל-2:2 עם 112:116 ענק מבחינתם. ניקולה יוקיץ', שכבר עכשיו יש שמגדירים אותו כסנטר המוסר הטוב בהיסטוריה, רשם טריפל דאבל רביעי בפלייאוף הזה וסיפק ארבעה אסיסטים רצופים במאני טיים בדרך ל-21 נקודות, 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. וכל זה פחות מ-48 שעות אחרי ששיחק לא פחות מ-65 דקות במשחק השלישי.

עד כמה מרשים הטריפל דאבל הזה? ובכן, הסרבי הפך לשחקן השביעי בלבד בהיסטוריה של הליגה עם ארבעה טריפל דאבלים בפלייאוף והיד עוד נטויה. יוקיץ' נכנס לרשימה מפוארת שכוללת את ווילט צ'מברליין, מג'יק ג'ונסון, אוסקר רוברטסון, לברון ג'יימס, רייג'ון רונדו וג'ייסון קיד.

עוד בנושא:

יוקיץ' ומארי חגגו, דנבר ניצחה בפורטלנד והשוותה ל-2:2
דוח השיפוט קבע שגולדן סטייט קופחה במשחק 3, סטפן קרי לא נשבר

ניקולה יוקיץ'. AP
נכנס לרשימה מפוארת. ניקולה יוקיץ'/AP

יוקיץ', ששבר בטעות את המיקרופון בראיון שאחרי המשחק, הצטנע בסיום ואמר: "יש לנו הרבה שחקנים תחרותיים שלא רוצים להפסיד. אנחנו יותר לא רוצים להפסיד מאשר אוהבים לנצח, שזה מוזר. לא רצינו לתרץ שהפסדנו בגלל הארבע הארכות או בגלל שהיינו עייפים".

מייקל מלון מאמן הנאגטס פרגן לשחקנים שלו וגיבה אותם עם סטטיסטיקה מעניינת כשאמר: "הבחורים שלנו קשוחים. לבוא לפה ולנצח 36 שעות אחרי שהפסדנו בארבע הארכות, זה מדבר בעד עצמו". מלון ציין ש"דנבר במאזן של 1:12 במשחק השני בבאק טו באק, הכי טוב ב-NBA". דנבר אומנם הפסידה את המותחן הקודם, אבל היא במאזן של 3:13 במשחקים צמודים העונה וכנראה שיש לזה סיבה.

אבל עם כל הכבוד ליוקיץ', היה גיבור לא פחות גדול לדנבר במשחק הזה. ג'מאל מארי שוב להט עם 34 נקודות, כמו במשחק הקודם. הוא שמר על קור רוח בשניות האחרונות כשקלע את כל ארבע זריקות העונשין שלו (11 מ-11 בסך הכל) ובנוסף שמר על דמיאן לילארד כוכב היריבה.

"לחשוב על כמה צעירה הקבוצה שלנו ומה שאנחנו עושים, לנצח בחוץ במשחק כזה קשה באווירה עויינת וכשג'מאל הוא המוביל של כל זה, זה פשוט פנומינאלי", הוסיף מלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully