וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני יהודה: דן גלזר רוצה שער בכורה, צ'יקו אופואדו יפתח?

האלופה תקווה להישאר בלתי מנוצחת, גלזר: "רוצים להמשיך ולייצר שיאים". טננבאום צפוי להמשיך בשער, אבוקסיס שומר על סורו (א', 20:30, ספ' 1)

מחזור 33הסתיים05/05/2019
מכבי תל אביב
  • כהן (45)
  • פרץ (57)
3:2
  • (25) חזיזה
  • (72) ג'אן
  • (82) מוליץ'
בני יהודה תל-אביב
צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ולאדן איביץ' לאחר הניצחון על הפועל חדרה

מכבי תל אביב

ארבעה משחקים לסיום הפלייאוף העליון ומכבי תל אביב תנסה להמשיך מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) בהישג שלה ולסיים גם את המשחק מול בני יהודה ללא הפסד. זה יהיה המפגש החמישי בין המועדונים העונה, כאשר דווקא בחצי גמר גביע המדינה הפסידו הצהובים והודחו. "אנחנו יודעים שבמשחק האחרון מול הפועל חדרה לא נראינו טוב למרות שסיימנו אותו בניצחון, ונרצה לחזור מול בני יהודה ולהציג את היכולת הטובה שלנו", אמר דן גלזר לקראת המשחק. "אנחנו רוצים להמשיך ולייצר שיאים העונה. אני באופן אישי רוצה לכבוש את שער הבכורה שלי. לא תמיד אני מגיע למצבים מהעמדה האחורית בה אני משחק בקישור".

בכל הקשור להרכב, נראה שלדניאל טננבאום סיכוי טוב להמשיך בין הקורות. מאור קנדיל חוזר מצהובים ועשוי לפתוח במקום אלי דסה. התלבטות קיימת בין איתן טיבי לז'איר אמאדור. צ'יקו אופואדו עשוי לפתוח בחוד במקום איתי שכטר.

אימרי חי בן השנתיים, שסובל ממחלת דם נדירה וזקוק להשתלת מח עצם דחופה, יתארח היום במשחק, כאורח הכבוד של הקבוצות. עמדה לבדיקת התאמה של עזר מציון תוצב מחוץ למגרש. אימרי הספיק להילחם על חייו מספר פעמים ולנצח כנגד כל הסיכויים ובכוחות עצמו. לפני 3 חודשים קיבל את הבשורה המרה שאם לא יבצע השתלת מח עצם מיידית, תוך זמן קצר זה יתפתח לסרטן הדם. מבצע ארצי לגיוס תורמים להצלת חייו של עמותת עזר מציון, יתקיים מחר, ה- 6.5, בכל רחבי הארץ.

רשימת תחנות ההצטרפות למבצע להצלת חיי אימרי - תתפרסם באתר עזר מציון:
www.ami.org.il

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר. קובי אליהו
לא תמיד מגיע למצבים מהעמדה האחורית. דן גלזר במשחק הקודם מול בני יהודה/קובי אליהו

בני יהודה

המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק מחר נגד מכבי תל אביב: "אנחנו משחקים מול הקבוצה הכי טובה בליגה ונקווה לחזור משם עם תוצאה טובה, כי ממש לא ויתרנו על הליגה. יש לנו כמה שחקנים שייעדרו, חשוב לנו לשמור עליהם ולטפל בהם כמו שצריך לקראת גמר הגביע. למרות כל זה, יש לנו שחקנים טובים מאוד בסגל - שחקנים שאנחנו מאמינים בהם ובטוחים שיחד איתם נוכל להשיג תוצאה טובה. מה שבטוח, זה יהיה משחק קשה". מאוויס צ'יבוטה הפצוע ייעדר, כאשר גם איסמעילה סורו לא יפתח מחשש שיספוג כרטיס צהוב שימנע ממנו לשחק בגמר הגביע.

שחקן בני יהודה איסמעילה סורו. קובי אליהו
שומרים עליו לקראת הגמר. איסמעילה סורו/קובי אליהו

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 133 פעמים בליגה הבכירה. המאזן: 38:64 למכבי תל אביב בניצחונות, עוד 31 הסתיימו בתיקו.

* מכבי תל אביב ניצחה בחמשת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות, כשניצחון החוץ האחרון של בני יהודה היה 0:3 במשחק לפרוטוקול לפני שש שנים, במחזור הסיום של הפלייאוף העליון במאי 2013.

* מכבי תל אביב רוצה לסיים עונה ללא הפסד, כמו מכבי חיפה ב-1993/94, כאשר הרצף שלה עומד כבר על 38 משחקי ליגה, מאז ההפסד לבית"ר ירושלים בפלייאוף העליון לפני יותר משנה. מדובר גם ברצף הפעיל הטוב באירופה כרגע.

* הצהובים ספגו רק שני שערים ב-11 המחזורים האחרונים וסך הכול הוציאו העונה 13 כדורים מהרשת, בדרך לשיא הליגה של מכבי חיפה וניר דוידוביץ', שספג רק 16 ב-35 משחקים ב-2009/10.

עוד באותו נושא

הנפילה ביחסים עם ג'ורדי, ההקנטות באימונים ולמה מיכה שחקן העונה: שרן ייני מדבר

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: נתניה
קהל: 4760

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully