וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נערכת לפסטיבל הפרידה מבניון: "משחק שהיה אמור להיות כדור שינה הפך לחגיגה"

3.5.2019 / 7:47

התלהבות רבה בבירה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד, שיהיה האחרון בקריירה של בניון (שבת, 20:30, ספורט 4). בתפריט: סרטון מיוחד, חולצה ממוסגרת ועשרות אורחים מעולם הכדורגל. בקבוצה משתעשעים: "סוף סוף לא תהיה לו תלונה על חילוף". פערים קטנים עם רוני לוי

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של בניון לפני משחק הפרישה

עיקרי הדברים

- התרגשות בבית"ר לקראת משחק הפרידה מבניון: "כדור שינה הפך לחגיגה"

- בתפריט: סרטון פרידה מיוחד, חולצה ממוסגרת ועשרות אורחים מעולם הכדורגל

- פערים קטנים עם רוני לוי, שאמור לסכם במהלך השבוע הבא

- חוגג התווכח עם אוהדים בפייסבוק, בקבוצה ביקרו: "זה לא מתאים למעמדו"

seperator

לפחות 15 אלף איש צפויים להגיע מחר (שבת, 20:30, ספורט 4) לטדי למשחקו הרשמי האחרון של יוסי בניון, נגד מ.ס אשדוד. בבית"ר מתכננים פסטיבל גדול שיכלול טקס לכבוד בניון, הענקת חולצה ממוסגרת ועוד כמה הפתעות. בנוסף, הוזמנו למשחק אנשי כדורגל רבים שאמורים להגיע ביניהם ברק יצחקי, ג'ובאני רוסו, דודו אוואט ועוד. מחשש שבניון יתרגש ויתקשה לדבר בפני הקהל דבריו הוקלטו ויוקרנו על המסכים מחר בערב. בבית"ר אמרו לקראת המשחק: "משחק שאמור היה להיות כדור שינה הפך לחגיגה גדולה. אפילו את כמות המאבטחים והשיטור היה צורך להגדיל, זה לא היה בתכנון".

ניר קלינגר יחליט על ההרכב רק לאחר האימון המסכם. מאור בוזגלו או יעקב בריהון צפויים לפתוח בחלק הקדמי, כאשר דוד קלטינס ושמואל שיימן שהיו מוצהבים בקרית שמונה צפויים לחזור ל-11. בבית"ר יש נכונות לתת בשני המשחקים האחרונים דקות גם לאור אינברום שממעט לשחק. ניר קלינגר אמור להחליף את בניון לקראת הסיום על מנת שיזכו לכבוד מהאלפים ביציע: "סוף סוף ליוסי לא תהיה תלונה על חילוף", אמרו בבית"ר בסרקסטיות.

עוד בנושא

בית"ר תחייב את השחקנים להתייצב למשחק מול אתלטיקו מדריד
יוסי בניון: "מקריב את השנה שנשארה לי כדי לעזור לבית"ר ירושלים"
שחקני בית"ר: "אולי צריך לעשות לנו ביטוח מיוחד לקראת אתלטיקו"
ז'אורז'יניו בראיון עצוב: "זה סיוט, אני לא אותו בנאדם בלי הכדורגל"

עוד באותו נושא

בית"ר תחייב את השחקנים להתייצב למשחק מול אתלטיקו מדריד

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
אצטדיון טדי לובש חג. בניון/דני מרון

ביום ראשון יחגוג בניון יום הולדת 39 ולאחר מכן יחל באופן רשמי את תפקידו כמנהל המקצועי. בניון ואוחנה כבר שוחחו עם רוני לוי והמטרה היא להגיע עימו לסיכום כספי בימים הקרובים. ללוי חוזה באנרתוזיס פמגוסטה לעונה הבאה, אך הוא יתבטל ברגע שיחתום בבית"ר. לאחר שיחתום יישב לוי עם בניון ואוחנה על מנת לסגור את כל הצוות המקצועי שיצורף אליו.

הבעלים משה חוגג העלה אתמול פוסט בנוגע ליום השואה, שכלל סיפור אישי על מקרה בו נתקל בגזענות בגרמניה. בעקבות התגובות לפוסט החל חוגג להגיב לאוהדים ובמועדון ביקרו זאת. "הבעלים של בית"ר לא אמור להגיב לכל אוהד ולהיכנס לויכוח הזה", אמרו בקבוצה. "זה לא מתאים למעמדו והוא חייב להבין את זה, במיוחד שיש כאלה שאין סיכוי להידבר איתם ועונים לו בצורה לא מכובדת, אפילו משפילה".

הפוסט המדובר של חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully