וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר: "אולי צריך לעשות לנו ביטוח מיוחד לקראת אתלטיקו"

26.4.2019 / 8:40

חלק מהשחקנים מעדיפים לוותר על משחק הידידות. כרטיסים מוזלים למשחקו האחרון של בניון נגד אשדוד, סגל חסר לקלינגר נגד קרית שמונה

עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- משחקו האחרון של יוסי בניון: כרטיסים מוזלים והזמנת ילדים

- סגל חסר מאוד לניר קלינגר לקראת עירוני קרית שמונה

- חלק מהשחקנים יקבלו החלטה אם לשחק נגד אתלטיקו מדריד רק בסיום העונה: "אולי צריך לעשות ביטוח מיוחד"

seperator

לאחר שהבטיחה סופית את הישארותה בליגת העל, תצא מחר (שבת, 20:30, ספורט 4) בית"ר ירושלים למשחק חוץ בקרית שמונה, משחק לפרוטוקול בלבד עבורה. אחרי המשחק יחלו בבית"ר במינוף המשחק הביתי נגד מ.ס. אשדוד במחזור הבא, מה שאמור להיות משחקו הרשמי האחרון של יוסי בניון בקריירה. במועדון מתכוונים להזמין למשחק לא מעט ילדים ותושבי היישובים עוטפי ירושלים. בנוסף, בבית"ר אמורים לקבוע מחיר כרטיס זול למשחק על מנת לאפשר לכל מי שיחפוץ לצפות במשחקו האחרון בקריירה של בניון.

בצד המקצועי לקראת המשחק, ניר קלינגר יחזור לעמוד על הקווים לאחר שחזר השבוע להעביר אימונים באופן מלא. מי שלא יעמדו לרשותו של המאמן הם אנטואן קונטה שיחזור רק לקראת העונה הבאה, מיקי סירושטיין המחלים מניתוח, עידן ורד שזוכה למנוחה עד אשר יוחלט באם יעבור ניתוח בכף הרגל וכמו כן דוד קלטינס ושמואל שיימן המוצהבים.

עוד באותו נושא

ז'אורז'יניו בראיון: "זה סיוט, אני לא אותו בנאדם בלי הכדורגל"

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר. קובי אליהו
חוזר לקווים. ניר קלינגר/קובי אליהו

לאחר המשחק עם אשדוד יתפנו בבית"ר למשחק הידידות מול אתלטיקו מדריד ב-21 למאי בטדי. חלק משחקני הקבוצה ממתינים עדיין להתפתחויות, כולל אלה שמסיימים חוזה, כאשר חלקם עשויים שלא לשחק במשחק הזה, מחשש לפציעות. שחקן בקבוצה אמר על כך: "העונה נגמרת וכל אחד הולך לדרכו. יש שחקנים שצריכים למצוא חוזה חדש ופרנסה ולא רוצים לקחת את הסיכון הזה, צריך לכבד אותם, או שאולי ימצאו פיתרון ויעשו ביטוח מיוחד עבור מי שייפצע". אגב, אחד הזרים של הקבוצה סיפר לשחקנים כי הוא אמור לצאת להתרשמות במזרח ולכן ינסה לקבל שיחרור מהמשחק.

בנוגע להכנות לעונה הבאה, בקבוצה הגיעו להבנות עם נציגיו של שי קונסטנטין מבני יהודה בנוגע לחוזה לשלוש שנים והוא אמור לחתום רשמית על חוזהו בשבועות הקרובים. בבית"ר לא ממהרים להחליט בנוגע לזרים ורוצים לבדוק היטב לפני שיצרפו מגן שמאלי, בלם, קשר אחורי וחלוץ: "נקום או ניפול על הזרים בעונה הבאה. יש לנו זמן לחפש היטב כדי למצוא שחקנים שיוכלו למשוך את הקבוצה", אמרו בבירה. בשבוע הבא אמורה להתקיים פגישה עם רוני לוי שלאחריה ככל הנראה יוכרז על מינויו למאמן הקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully