וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ליברפול דורשים את הרחקתו של ליאונל מסי בגלל הפגיעה בפאביניו

כוכב ברצלונה פגע בראשו של הברזילאי במהלך שהוביל לכדור החופשי ולשער השלישי, והאוהדים האנגלים חתמו על עצומה הקוראת לאופ"א להעניש אותו. שודדים פרצו לביתו של ארתור ואיימו על אחיו עם מצ'טה ומברג

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על חצאי גמר ליגת האלופות

האם ליאונל מסי ייענש בעקבות פגיעה ללא כדור בפאביניו שקדמה לשער שלו בבעיטה חופשית אמש (רביעי) ב-0:3 של ברצלונה על ליברפול? הכוכב הארגנטינאי קפץ בניסיון לחמוק מהקשר הברזילאי ופגע בראשו עם ידו השמאלית. השופט שרק לזכות בארסה ומסי סובב את הכדור החופשי לחיבורים של אליסון, אבל אוהדי ליברפול לא מוותרים ודורשים כי הארגנטינאי ייענש.

אחד האוהדים פתח עצומה הקוראת לאופ"א לבחון את המקרה, להסתכל בצילומים המרשיעים של המהלך ולהרחיק את מסי מגומלין חצי גמר ליגת האלופות שייערך באנפילד בשבוע הבא. "תגרמו למסי לשלם על הפגיעה הברורה בראשו של פאביניו", כתב האוהד שהשיג את היעד של 1,000 חתימות. "מסי קיבל את הכדור החופשי בגלל המכה לראש של פאביניו וכבש, אני חושב שבאופ"א צריכים לראות את זה".

עוד בנושא:
ברצלונה הביסה 0:3 את ליברפול בחצי הגמר הראשון
בצל החגיגות, ליאונל מסי תקף את הקהל: "מגעיל לראות מה שעושים לקוטיניו"
דיווח: נאבי קייטה גמר את העונה, ריו פרדיננד מאשים את מוחמד סלאח בתבוסה

יום אחרי הניצחון הגדול על ליברפול, התגלה גם מפסיד אחד בצד של ברצלונה וזהו הקשר הברזילאי ארתור. על פי דיווחים בספרד, בזמן שהשחקן ישב על הספסל וראה את חבריו משיגים יתרון מבטיח לקראת הגומלין עם 0:3 בקאמפ נואו, ביתו נפרץ על ידי שני שודדים רעולי פנים.

שני הפושעים ניצלו את הזמן הזה כדי לפרוץ לביתו של ארתור בברצלונה, כאשר אחיו בבית. האח צפה במשחק בטלוויזיה והשניים איימו עליו באמצעות מצ'טה ומברג, אותו הצמידו לצווארו. הם ביצעו את הפריצה דרך חלון צדדי, לקחו תכשיטים רבים ושעון רולקס, וברחו מהמקום. המשטרה המקומית החלה בחקירה ומחפשת אחר החשודים.

ארתור שחקן ברצלונה. GettyImages
ערב לא נעים. ארתור/GettyImages

ארתור כאמור לא שיחק אמש, לאחר שארנסטו ואלוורדה החליט במפתיע להשאיר על הספסל ונתן את הקרדיט בהרכב לארתורו וידאל הצ'יליאני, שהחזיר במשחק גדול וזכה לשבחים רבים מהתקשורת ("מלך התיקולים, האיש עם שלוש הריאות") וגם מהצוות המקצועי. "ידענו שזה משחק מול יריבה שתיקח אותנו עד לקצה, וחשבתי שזה בדיוק הרגע עבור ארתורו", אמר ואלוורדה. "הוא היה יוצא מן הכלל".

וידאל הצליח ב-11 מ-15 התיקולים אליהם נכנס , חטף ארבעה כדורים בארבעה ניסיונות ודייק ב-89 אחוזים מהמסירות שלו, ועבור רבים בברצלונה מדובר במשחק הטוב ביותר שלו מאז הצטרף לקבוצה. לכן, הוא גם צפוי לשמור על מקומו לקראת הגומלין באנפילד ומועמד לפתוח גם בגמר, אם ברצלונה אכן תגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully