וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל החגיגות, ליאונל מסי תקף את הקהל: "מגעיל לראות מה שעושים לקוטיניו"

כוכב ברצלונה הגן על חברו וביקש מהאוהדים: "תהיו איתנו". ב"ספורט" עקצו את קלופ: "ברוכים הבאים למקדש של מסי". ואלוורדה: "מסי אף פעם לא מפסיק להפתיע". וידאל: "הוא מכוכב אחר". באלוטלי נגד רונאלדו: "אל תשוו יותר את מסי למספר 7 של יובנטוס". המספרים והתגובות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של אייאקס על טוטנהאם

ברצלונה עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לעבר גמר ליגת האלופות, לאחר שהביסה 0:3 את ליברפול במשחק הראשון בשלב חצי הגמר. לואיס סוארס הבטיח לחגוג אם יכבוש מול האקסית וזה מה שעשה כאשר הרשית בדקה ה-26. מארק אנדרה טר סטגן תסכל את האנגלים ששלטו באופן מוחלט, ולאחר חילוף חכם של ארנסטו ואלוורדה שאיזן את השליטה במרכז השדה, ליאונל מסי נכנס לפעולה עם צמד (75 ו-82 בכדור חופשי אדיר) וסיבך את המצב עבור ליברפול. כדי להגיע לגמר שני ברציפות, האנגלים יצטרכו למחוק פיגור של שלושה שערים באנפילד ביום שלישי הבא. בארסה תנסה להוכיח כי למדה את הלקח מההדחה מול רומא בעונה שעברה, אז ניצחה 1:4 בבית והפסידה 3:0 בחוץ.

ב"ספורט" חגגו את הניצחון ובעזרת הכותרת "ברוכים הבאים למקדש של מסי", עקצו את יורגן קלופ שחימם את האווירה כשאמר לקראת המשחק ש"קאמפ נואו הוא לא מקדש של כדורגל". בתקשורת הקטלאנית גם היללו את תוכנית המשחק של ארנסטו ואלוורדה, שהזמין את ליברפול להחזיק בכדור ולשלוט, וידע כיצד לעקוץ ומתי לבצע חילוף כדי להשתלט בחזרה על מרכז השדה (הכנסתו של נלסון סמדו במקום פיליפה קוטיניו והעברת סרג'י רוברטו לקישור). "המטרה שלו הייתה לסבול ולנצח, והוא עשה את זה בגדול", החמיא הפרשן לואיס מסקארו. "המשחק הזה גורם לברצלונה לצאת עם תקוות גדולות לאנפילד. לא בגלל היכולת, אלא בגלל התוצאה. ברצלונה זנחה את הסגנון שלה ומצאה מסלול אחר לניצחון".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
אוהב את 1 במאי. ליאונל מסי/רויטרס

המספרים של ליאונל מסי

* בזכות הכדור החופשי, ליאונל מסי הגיע ל-600 שערים במדי ברצלונה, ב-683 משחקים. יש לו גם 240 בישולים.

* השער ה-600 הגיע בדיוק 14 שנה אחרי שער הבכורה, ב-1 במאי 2005 לרשת אלבסטה.

* 600 השערים של מסי מתחלקים כך: 417 בליגה, 112 בליגת האלופות, 50 בגביע המלך, 13 בסופרקופה הספרדי, 5 באליפות העולם לקבוצות ו-3 בסופרקאפ האירופי.

* מסי כבש לראשונה מול ליברפול, במשחק השלישי מולה. כעת יש לו שערים בליגת האלופות מול 32 יריבות שונות, ורק ראול נותר לפניו עם 33 קורבנות.

* מסי ציין גם את משחקו ה-100 כקפטן ברצלונה.

* ברצלונה האריכה את הרצף הכי טוב בתולדות המפעל ורשמה משחק בית מספר 32 ללא הפסד (29 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). בארסה למעשה חתמה עוד עונה ללא הפסד ביתי באירופה, כשהאחרונה שניצחה בקאמפ נואו הייתה באיירן מינכן בחצי הגמר לפני שש שנים בדיוק (1 במאי 2013).

עוד באותו נושא

יורגן קלופ: "אני לא יודע אם אנחנו יכולים לשחק טוב יותר מכפי ששיחקנו"

לכתבה המלאה
לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
הבטיח וקיים. לואיס סוארס/רויטרס

המספרים של לואיס סוארס

* השער של לואיס סוארס היה כאמור הראשון שלו העונה באירופה, כשהקודם היה ב-1:4 על רומא ברבע הגמר בעונה שעברה, לפני יותר משנה. גם אז, כמו הערב, אליסון היה השוער שספג ממנו.

* כל 12 השערים האחרונים של סוארס במסגרת ליגת האלופות היו בקאמפ נואו. שער החוץ האחרון של האורוגוואי היה גם הוא מול רומא (1:1 בספטמבר 2015).

* סוארס נזקק ל-36 ניסיונות כדי לכבוש את שערו הראשון העונה בליגת האלופות.

* השער הזה גם היה ה-500 של ברצלונה בליגת האלופות והיא השנייה שהגיעה לציון הדרך הזה. רק לריאל מדריד (551) יש יותר.

* סוארס היה חתום גם על השער ה-400 (מול פריס סן ז'רמן ב-2015), ליאונל מסי על השער ה-300 (מול שחטאר ב-2011), איידור גודיונסן על השער ה-200 (מול צ'לסי ב-2006) וריבאלדו על השער ה-100 (מול לידס ב-2000).

* סוארס כבש לפחות 25 שערים בכל אחת חמש העונות שלו מאז עבר מליברפול לברצלונה. היו לו 25 ב-2014/15, לאחר מכן 59, 37, 31 והעונה הוא שוב על 25.

התגובות

ליאונל מסי אמר בסיום: "זה עדיין לא הוכרע, אבל זו תוצאה טובה מאוד. אנחנו מאושרים מהמשחק הנהדר שלנו. נמשכנו לסגנון שלהם, שיחקנו בקצב גבוה ובפיזיות, ואנחנו לא רגילים לזה אז סבלנו לא מעט. זה רגע נהדר. אנחנו חייבים להישאר מאוחדים, שחקנים ואוהדים, יחד נשיג את זה. זה לא הזמן לבקר אף אחד, מגעיל לראות את מה שסופג קוטיניו. כרגע אתם חייבים להיות איתנו ולתמוך".

המאמן ארנסטו ואלוורדה סיכם: "השגנו תוצאה נהדרת מול קבוצה חזקה מאוד. האמת שהם גררו אותנו קדימה ואחורה, היו להם הרבה מצבים. ליאו אף פעם לא מפסיק להפתיע אותך, הוא הקפטן, השחקן ששולט בקצב מתי שהוא רוצה. הוא שוב הכריע והוביל אותנו לניצחון".

ארתורו וידאל הוסיף: "זה היה המשחק הכי קשה שהיה לנו כל העונה, משחק מאוד אינטנסיבי. ליאו? הוא מכוכב אחר, הוא עושה הכול, הוא רץ וכבש שני שערים".

השוער מארק אנדרה טר סטגן, שחגג ביום שלישי יום הולדת 27, אמר אחרי המשחק: "0:3 זו לא תוצאה שמשקפת את יחסי הכוחות במשחק. אני חושב שהיה לנו משחק מצוין. אני חושב שכל מי שהיה באצטדיון וכל מי שראה את המשחק בטלוויזיה נהנה ממשחק אינטנסיבי מאוד. אנחנו מצפים לאותו דבר גם באנפילד. ציפיתי שיהיו לליברפול מצבים ושתהיה לי עבודה. אני חושב שליברפול הייתה טובה מאוד ונלחמנו כדי לחזור לעמדות ולהגן כשצריך. אני שמח על ההופעה הקבוצתית היום. היה משחק קשה והיה קשה לשמור על ריכוז. ב-0:2 הם נתנו לנו קצת מרווחים וניסינו לנצל את זה".

על מסי אמר השוער הגרמני: "אני חושב שזה השער ה-600 של מסי או משהו, זה בלתי ייאמן. הוא מצליח מאוד, הוא מלא מוטיבציה וכמובן אנחנו תמיד רוצים לנצח והוא יכול להכריע את המשחק בקלות. היום הייתה בעיטה חופשית מדהימה וגם לפני שהוא כבש הוא היה טוב מאוד. זה לא רק הוא, אבל הוא היה נהדר היום".

ריו פרדיננד התייחס להופעה של מסי ואמר: "ליאו מסי הוא שחקן פנומנלי. יש לו הכול. הוא אחד הטובים אי פעם, אם לא הכי טוב. אני נרגש להיות פה ומרגיש מבורך. זה מסוג הדברים שאוכל לספר עליהם לילדים שלי. הוא יכול להכריע משחק איך ומתי שירצה".

מריו באלוטלי ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את כריסטיאנו רונאלדו וכתב באינסטגרם: "בבקשה, למען שמו של הכדורגל, אל תשוו אף פעם את מסי למספר 7 של יובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully