וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נאבי קייטה גמר את העונה, ריו פרדיננד מאשים את סלאח בתבוסה

קשר ליברפול שנפצע מול ברצלונה יחמיץ את מחזורי ההכרעה בפרמיירליג, האדומים סופגים אש: מוריניו לא מבין איך "קלופ לא מביא תארים ומקבל גיבוי", ונגר תוהה "האם זה מה שיש לבלם הטוב באנגליה להציע", ופרדיננד נגד סלאח: "ההחמצות ירדפו אותו"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליברפול קיבלה הבוקר (חמישי) חדשות רעות נוספות אחרי התבוסה 3:0 לברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות. נאבי קייטה, שפתח והוחלף בדקה ה-24 אחרי שנפגע במפשעה בעקבות תיקול של איבן ראקיטיץ', ייעדר על פי מספר דיווחים כשלושה עד ארבעה שבועות, ולמעשה לא יחזור למגרשים העונה. הקשר המצוין יחמיץ את הגומלין מול ברצלונה באנפילד, ואת שני משחקי הליגה הגורליים לקרב על האליפות: מול ניוקאסל ומול וולבס.

סגנית אלופת אירופה שיחקה טוב בקאמפ נואו, שלטה ואפילו הגיעה להזדמנויות מסוכנות מאוד, אבל בסופו של דבר ליאונל מסי וברצלונה היו גדולים עליהם. צמד של הגאון הארגנטינאי (75 ו-82) ושער נוסף של לואיס סוארס (26) סידרו לקטאלנים מקדמה משמעותית בחצי גמר ליגת האלופות לקראת הגומלין באנפילד בעוד שישה ימים. מוחמד סלאח רשם החמצה גדולה כשבעט לקורה לקראת הסיום והקבוצה שלו עלולה לבכות על כך.

עוד בנושא:

ליברפול שיחקה טוב מאוד, אבל הפסידה 3:0 לברצלונה
"ברוכים הבאים לממלכה של ליאו מסי": בברצלונה חוגגים את הניצחון

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם נאבי קייטה לאחר פציעתו. רויטרס
יחסר לו. נאבי קייטה עם יורגן קלופ/רויטרס

חלוץ ליברפול לשעבר מייקל אואן, שעובד כיום כפרשן ב-BT, טען שבמהלך מחצית המשחק היה עימות במנהרה המובילה את חדרי ההלבשה בין לואיס סוארס לאנדרו רוברטסון. לפי אואן, סוארס נטפל אל המגן הסקוטי לאחר שהשניים התעמתו גם במגרש.

כך או כך, בתקשורת האנגלית ביקרו בחריפות את ליברפול. ז'וזה מוריניו, ששימש אמש כפרשן בטלוויזיה הבריטית, אמר ש"קלופ לא זוכה בכלום כבר שלוש וחצי שנים, ועדיין מקבל גב. תראו כמה שחקנים הוא רכש לאורך השנים". פרשן נוסף, ארסן ונגר, קטל את וירג'יל ואן דייק, אחד משחקני העונה של ליברפול והאשים אותו ב"סגירות רעות לאורך כל המשחק", כשהוא תוהה "האם זה הכי טוב שיש לבלם הטוב באנגליה להציע?".

ריו פרדיננד, שנראה חוגג את השער של ליאו מסי בבעיטה חופשית יחד עם גארי ליניקר, הפנה אצבע מאשימה כלפי שחקני ההתקפה, וטען ש"ההחמצות בקאמפ נואו ירדפו אותם".

"סלאח, מאנה וג'יימס מילנר לא הולכים לישון הלילה", אמר פרדיננד. "ברמות האלה חייבים לנצל את המצבים הטובים שמגיעים אליהם. ומו סלאח נראה לפרקים כמו שחקן שלא ראוי להיות על המגרש".

עוד באותו נושא

טרבל של שחקן אחד? 2018/19 היא העונה הגדולה בקריירה של ליאו מסי

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
רשם החמצה גדולה. סלאח/רויטרס

המספרים

* זה ההפסד הכי גדול של ליברפול בליגת האלופות יחד עם ה-3:0 שהפסידה לריאל מדריד באוקטובר 2014.

* ליברפול הפסידה העונה בליגת האלופות יותר פעמים (4 ב-11 משחקים) מאשר בכל המסגרות האחרות גם יחד (3 ב-38 משחקים).

* ליברפול הפסידה במשחק החוץ בכל אחד משש הפעמים האחרונות ששיחקה בחצי גמר של מפעל אירופי - ארבעה מהמקרים הללו היו בליגת האלופות.

* בהתבסס על תוצאות עבר במפעלי אופ"א, לליברפול יש כעת סיכוי של שישה אחוזים בלבד להעפיל לגמר, לעומת 94 של ברצלונה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
קלופ בסיום/רויטרס

התגובות

יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "אני לא יודע אם אנחנו יכולים לשחק טוב יותר מכפי ששיחקנו. כל מה שהיה חסר לנו זה לכבוש, ההופעה הייתה טובה". המאמן הגרמני הוסיף: "ככה זה בכדורגל. המטרה היא לכבוש שערים והם כבשו שלושה ואנחנו אפס. ההופעה שלנו הייתה ממש טובה, השחקנים שיחקו נהדר. אבל נגד ברצלונה, מעט מאוד מצבים יכולים להספיק להם. הייתי מרוצה מההופעה אבל כמובן שלא מהתוצאה. זו תוצאה כואבת, אבל אנחנו חייבים לקבל אותה".

קלופ המשיך ואמר: "הדבר הכי חשוב הוא שהראינו את הכבוד לשחק בשביל ליברפול. מי שלא ראה את המשחק יגיד ש'בסדר, תוצאה צפויה', אבל מי שראה את המשחק ומבין קצת בכדורגל יגיד 'וואו, זה היה חתיכת משחק. היה כדורגל מצוין ולנו היה חלק גדול מאוד בזה. יצרנו להם בעיות, הגענו למצבים ולא הצלחנו לכבוש ובלי לכבוש זה לא אפשרי. 3:0 זה לא טוב, אבל אנחנו עדיין שם ונמשיך לשחק קדימה. שיחקנו הרבה יותר טוב היום מאשר בעונה שעברה כשניצחנו את סיטי בחוץ. היינו חסרי מזל, אבל זה לא משנה את התוצאה. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל זה לא משנה לנו כי אנחנו יודעים ששיחקנו טוב".

באולפן האיטלקי, בלם העבר אלסנדרו קוסטקורטה ביקר את משחק ההגנה של ליברפול וטען: "ואן דייק נרדם בשער של סוארס. זו הייתה סגירה הגנתית די קלה לביצוע". פאביו קאפלו הוסיף: "והם היו שלושה שחקני הגנה מול חלוץ אחד".

וירג'יל ואן דייק עצמו הודה: "אין תשובה למסי, לאף אחד אין. אני יכול רק לשמוח שאני לא משחק בספרד וצריך לפגוש אותו בכל עונה".

כך ריו פרדיננד וגארי ליניקר הגיבו לבעיטה החופשית של מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully