וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה דברים שצריך לדעת על חצי הגמר בין ברצלונה לליברפול

המאזן של מסי מול קבוצות אנגליות, הנאחס של ליברפול מול קבוצות ספרדיות, הביקור המסויט של ואן דייק בקאמפ נואו ומה שתי האימפריות הללו בדרך כלל עושות בשלבי הנוקאאוט? וגם: צ'אבי בוחר את המאצ'-אפים המכריעים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי חצי הגמר בין אייאקס וטוטנהאם

אירופה כולה סופרת את השעות עד שריקת הפתיחה לחצי גמר ליגת האלופות המרתק בין ברצלונה וליברפול הערב (רביעי, 22:00, אין שידור בישראל). הנה כמה נתונים שעשויים להכריע בסופו של דבר את המפגש, או לכל הפחות להוות קוריוזים מעניינים שכדאי לקחת בחשבון.

עוד בנושא:

בברזיל תוקפים את ניימאר: "כולם תמיד אשמים אצלו חוץ ממנו"
בלינד דייט: דיילי בלינד מנהיג את אייאקס בדרך להיסטוריה משפחתית
היורש של מודריץ'? דיווח: אריקסן סיכם את תנאיו בריאל מדריד

חמשת המאצ'-אפים של צ'אבי

1. ג'רארד פיקה מול מוחמד סלאח

"הכושר של פיקה בחודשים האחרונים מסביר מדוע הוא עדיין הבלם הטוב בעולם. סלאח יהיה אחד המבחנים הכי גדולים שהיו לו העונה, הוא שחקן שהיה פותח בכל קבוצה בעולם, ואני משוכנע שלפיקה לא יהיה ערב פשוט".

2. ג'ורדי אלבה מול סאדיו מאנה

"לאלבה יש כל כך הרבה ניסיון במשחקים גדולים בברצלונה ובנבחרת ספרד, והוא יזדקק לכל הניסיון הזה כדי להתמודד עם מאנה. העונה הוא ברמה של סלאח, המהירות ויכולת ההבקעה שלו הופכים אותו למסוכן מאוד".

3. ליאונל מסי מול אליסון

"דבר לא השתנה, מסי עדיין השחקן הטוב בתבל והגדול בכל הזמנים. העונה הוא עושה דברים מדהימים ומגלה רעב גדול. אליסון שוער טוב מאוד, אבל הוא יצטרך לספק את אחת ההופעות הטובות ביותר שלו אם ברצונו לעצור את מסי. אני לא בטוח שזה אפשרי עם איך שהוא משחק".

4. לואיס סוארס מול וירג'ל ואן דייק

"ואן דייק הבלם הטוב באנגליה העונה ואחת הטובים באירופה. לסוארס יש את הכישרון, אבל הוא גם יכול לשחק פיזי. שניהם בכושר טוב, ואני חושב שזה יהיה אחד הקרבות הכי מרתקים במשחק".

5. סרחיו בוסקטס מול רוברטו פירמינו

"בוסקטס הטוב בתפקידו, הוא כל כך חשוב לברצלונה ומאוד חשוב כדי לעצור את הקישור היצירתי של ליברפול. הוא ינסה לשלוט בקצב המשחק, אבל שחקנים כמו פירמינו יכולים ליצור יש מאין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully