וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של מודריץ'? דיווח: אריקסן סיכם את תנאיו בריאל מדריד

במדריד טוענים שכוכב טוטנהאם סגר לעונה הבאה בשורות הבלאנקוס, שכעת מנסים להגיע לסיכום עם התרנגולים שדורשים 150 מיליון יורו

עריכת וידאו: מתן חדד

כריסטיאן אריקסן לא הרשים אתמול (שלישי) במשחק של טוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות מול אייאקס, אך לפחות על פי התקשורת בספרד הוא כבר סגור בריאל מדריד לעונה הבאה. על פי הדיווח ב-AS המדרידאי, הבלאנקוס הגיעו לסיכום עם הקשר הדני על כל תנאיו לעונה הבאה וייכנסו כעת למו"מ עם התרנגולים, מהם הם כבר רכשו בעבר כוכבי על כמו לוקה מודריץ' וגארת' בייל.

שחקן טוטנהאם כריסטיאן אריקסן. רויטרס
זידאן נחוש להחתים אותו. כריסטיאן אריקסן/רויטרס

ריאל מדריד כבר ניסתה לרכוש את אריקסן בקיץ הקודם, אך דניאל לוי דרש לא פחות מ-250 מיליון יורו עבורו. כעת, אחרי שהדני סירב להאריך את חוזהו, המחיר ירד ל-150 מיליון, כאשר בריאל מקווים להפחית אותו עוד קצת. החוזה של אריקסן במועדון הלונדוני יפוג בקיץ 2020, כך שייתכן שלקבוצה לא תהיה ברירה אלא למכור אותו אם זה לא יאריך את החוזה שלו, כאשר כעת הוא מרוויח בסביבות 11 מיליון יורו לעונה. טוטנהאם לא תרצה לאבד את הדני בחינם, בטח בשנה שבה היא הוציאה כמעט מיליארד ליש"ט על האצטדיון החדש.

אריקסן עומד לסיים את עונתו השישית בטוטנהאם, אליה הוא הגיע מאייאקס ב-2014. הוא לא נחשב לסקורר גדול, אבל בהחלט לפליימייקר נהדר והבלאנקוס מייעדים לו את תפקיד היורש של מודריץ' בן ה-33 שאומנם נבחרת לשחקן השנה בעולם, אבל לאחר המונדיאל חלה נסיגה גדולה ביכולת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully