וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "היו 0 דברים טובים במשחק שלנו, אנחנו לא יכולים לשחק כך"

מאמן ריאל מדריד רתח אחרי ההפסד 1:0 לראיו: "להגן על השחקנים? אני תמיד מגן עליהם, אבל לא הפעם. אני רק מתנצל בפני האוהדים"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: צפו בתגובות של ברצלונה אחרי הבטחת האליפות

לראשונה מאז ה-1:0 ב-21 בפברואר 1997 ו-17 ניצחונות ברציפות נגדה, הפסידה אתמול (ראשון) ריאל מדריד לראיו וייקאנו. גם הפעם זה נגמר ב-0:1 במסגרת המחזור ה-35 בלה ליגה. אדרי אמברבה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-23 מהנקודה הלבנה אחרי שחסוס ואייחו נגע ביד ברחבה של הבלאנקוס.

קארים בנזמה לא שיחק בריאל מדריד בשל פציעה ובלעדיו הקבוצה לא ממש מצליחה לכבוש לאחרונה. השער האחרון של הבלאנקוס שנכבש על ידי שחקן שאינו בנזמה היה בדקה ה-62 מול ווסקה במחזור ה-29, אי שם ב-31 במרץ. אז זה היה דני סבאיוס. מאז, ריאל מדריד כבשה שמונה שערים, כולם של בנזמה.

עוד בנושא:

ריאל מדריד הפסידה 1:0 לראיו וייקאנו

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
עצבני מאוד. זידאן/רויטרס

מאמן ריאל זינדין זידאן נשמע כעוס כשאמר: "לא עשינו כלום, פשוט לא עשינו כלום במשחק. מהדקה הראשונה ועד האחרונה, לא שיחקנו בכלל. אני כועס כי ההופעה שלנו הייתה רעה ואני אחראי לזה. אנחנו צריכים להתנצל בפני האוהדים על מה שעשינו. לא היינו טובים בכלום - לא באחד על אחד, לא בריצות, לא עשינו שום דבר שהיינו צריכים לעשות. לא עשינו כלום, 0, מהדקה הראשונה עד הדקה ה-90".

זידאן הוסיף: "אנחנו לא יכולים לסיים את העונה בצורה הזו, להשאיר רושם כזה. אנחנו צריכים לכבד את הכדורגל ואת המועדון בו אנחנו משחקים. להגן על השחקנים שלי? היום אני לא יכול. אני תמיד מגן עליהם, אבל לא היום. אנחנו לא יכולים לשחק בצורה כזאת, אבל זה לא רק השחקנים, אני אחראי. אני בחרתי את הקבוצה הזו. זו אשמתי".

זידאן נשאל האם הראש של גארת' בייל עדיין בריאל מדריד וענה: "אני לא יודע, אתם צריכים לשאול אותו את השאלה הזו". זידאן המשיך ואמר: "אנחנו לא יכולים להגיע לכאן ולומר שהיו גם דברים טובים, לא. ממש לא. אפס, פשוט כלום".

חסוס ואייחו אמר אחרי המשחק: "היינו אמורים להגיע לכאן כדי להשיג ניצחון, אבל פשוט לא הצלחנו. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כדי לסיים את העונה הכי גבוה שאנחנו יכולים". ואייחו נשאל האם לריאל אין כבר מוטיבציה בשל העובדה שגמרה את העונה מעשית וגם להשיג את המקום השני אין לה סיכוי (אתלטיקו במרחק תשע נקודות כשנותרו תשע נקודות בקופה): "כשאתה לובש את החולצה של ריאל מדריד, אתה חייב לקבל מוטיבציה. אני תמיד מנסה לתת 100% ולעשות את המיטב".

על הפנדל שנשרק אחרי נגיעת היד שלו אמר ואייחו: "אני לא חושב שזה מספיק כדי לשרוק לפנדל. אנחנו צריכים לשכוח ממה שקרה הערב ולחשוב רק איך אנחנו מסיימים את העונה הכי טוב שאפשר בשלושת המשחקים האחרונים".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הראש של בייל עדיין בריאל?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully