וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אנחנו רוצים להגיע לליגה האירופית, זה הזמן להתחיל לנצח"

מאמן בני יהודה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת משחק הקבוצה נגד מכבי חיפה והציב מטרה לשחקניו. על הקבוצה מהכרמל: "אסור לתת להם שטחים"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות מניצחון מכבי תל אביב 0:1 על הפועל חדרה

מאמנה של בני יהודה יוסי אבוקסיס, דיבר במסיבת עיתונאים של הקבוצה לקראת משחקה נגד מכבי חיפה מחר (שני).

אבוקסיס פתח ודיבר בתחילה על השאיפות שנותרו לקבוצה עד סוף העונה: "אחרי שנפתח פער בינינו לבין הקבוצות מעלינו זאת הזדמנות אחרונה בשבילנו לשפר עמדות בשביל המקום השני או השלישי. חשוב לבוא ולהיראות טוב. באימונים לפעמים השחקנים רוצים יותר מדי ולפעמים אני צריך לעצור את האימון בגלל התלהבות יתר. נגד מכבי תל אביב נראינו טוב עד ההרחקה בדקה ה-30 שהקשתה עלינו לקראת סוף המשחק. אנחנו רוצים להגיע לליגה האירופית וזה הזמן שאנחנו צריכים להתחיל לנצח בשביל להשיג מטרה זו".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: הקבוצה הדרומית מחזיקה בזכות ראשונים להחזיר את דן ביטון
בלי טובות: דוד רוזנטל מדבר על השבת שהייתה בליגת העל
הפועל תל אביב: המתיחות בין קובי רפואה להנהלה גורמת לאנרגיות רעות

המפתחות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה: "למכבי חיפה יש המון שחקנים מסוכנים, שני מגינים שתוקפים המון. פריי ומנדז'ק, וירדן שועה. אסור לתת להם שטחים כי הם יודעים לשחק". על הכבוד אותו מקבלת קבוצתו משאר המועדונים בליגה: "השחקנים שלנו הרוויחו בזכות את הכבוד שרוכשים להם בגלל העבודה הקשה שעשו במשך כל השנה. כיף לשמוע שמדברים על בני יהודה בצורה הזאת".

על קבוצת הנוער של המועדון שירדה לליגה הארצית הוסיף: "לא חושב שהנוער שלנו הכי חלש מכל הקבוצות. לא הייתי בקיא במתרחש שם הייתי מרוכז בקבוצת הבוגרים. צריך לתקן את זה וללמוד מטעויות שנעשו. האם זה משפיע על הקבוצה הבוגרת? אני עדיין חושב שאם יהיו שחקנים שראויים להיות בסגל אז הם יהיו. זה מאוד מאכזב שסגל כזה של שחקנים יורד ליגה אבל לפעמים זה קורה".

עוד באותו נושא

בלי טובות: גיא לוזון לא מצליח להרים את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
חדור מטרה. אבוקסיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully