וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה הוא קשר הפרמיירליג שבילה הכי הרבה זמן בהליכה העונה

עילה נוספת למבקרים הרבים של הקשר הצרפתי, שהעביר העונה 64% מהזמן על המגרש בהליכה. רוי קין: "הוא בעיה עבור יונייטד"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור מתכונן לחצי הגמר ליגת האלופות בין אייאקס לטוטנהאם

פול פוגבה בילה העונה בהליכה יותר מכל קשר אחר בפרמיירליג. הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, שספג לאחרונה ביקורת קשה מאוהדים ופרשנים על חוסר מאמץ מופגן, מראה מבחינת הנתונים שיש ממש בדברים.

פוגבה כיסה העונה 322 קילומטרים, שזו הכמות ה-16 הכי גדולה מבין 79 שחקנים. עם זאת, הוא העביר 64% בהליכה וזה הכי הרבה מבין 79 השחקנים הללו. הוא העביר 7% מהזמן בריצה איטית (66 מתוך 79 בליגה) ו-2% בלבד בריצה מהיר (48 מ-79). רק 0.36% מהזמן פוגבה בילה בספרינטים (34 מ-79).

פוגבה הפך לאחרונה לסוג של שעיר לעזאזל לאור היכולת החלשה של מנצ'סטר יונייטד, שהפסידה בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלה. למרות כל השליליות סביב פוגבה, הוא נבחר לנבחרת העונה של הפרמיירליג על ידי שחקני הליגה.

עוד בנושא:

ליברפול הביסה 0:5 את האדרספילד וחזרה זמנית אל הפסגה
יורגן קלופ התרגש מהחזרה של אלכס אוקסלייד צ'מברליין ומהניצחון

פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אוהב ללכת. פוגבה/רויטרס

רוי קין אמר לאחרונה על פוגבה: "הוא ילד מוכשר, אבל אנחנו אומרים את אותו הדבר שוב ושוב. כמות הפעמים במשחקים שראינו אותו לא רץ ספרינט או לא חוזר אחורה הכי גדולה מאוד. או מדבר על שפת גוף, אבל זורק את הידיים שלו באוויר. הוא בעיה גדולה עבור יונייטד. אתה צריך שחקנים מנוסים בקבוצה שלך והוא שחקן מנוסה, ששיחק בטורנירים גדולים וזכה בתארים גדולים, אבל אני לא רואה אותו משמש דוגמה לשחקנים אחרים ביונייטד".

פטר קראוץ' כתב בטור שלו ב"דיילי מייל" על אולה גונאר סולשיאר: "כבר ב-9 במרץ שאלתי מעל דפי העיתון הזה מה הלחץ להפוך את סולשיאר למאמן קבוע. לא אמרתי שהוא לא צריך להיות המאמן, הוא בהחלט הרוויח את ההזדמנות, אבל לא היה לחץ על יונייטד לקבוע את זה. הדברים עבדו יפה ויונייטד שלו הדיחה את פריס סן ז'רמן. מאז שהוא הפך למאמן קבוע ב-28 במרץ, יונייטד ניצחה רק את ווטפורד ו-ווסטהאם וכל התחושה הטובה עברה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully