וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "הופעה נהדרת מבחינתנו, אני כל כך מאושר שאוקסלייד צ'מברליין חזר"

מאמן ליברפול היה מרוצה מה-0:5 הנינוח מול האדרספילד. הקשר האנגלי, שחזר אחרי שנה: "לעולם לא אשכח את קבלת הפנים של האוהדים"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

ליברפול הביסה אתמול (שישי) 0:5 את האדרספילד האומללה וחזרה אל פסגת הפרמיירליג, לפחות עד המשחק של מנצ'סטר סיטי ביום ראשון. נאבי קייטה (1), סאדיו מאנה (23 ו-66) ומוחמד סלאח (45+1 ו-83) כבשו לזכות הקבוצה של יורגן קלופ. אלכס אוקסלייד צ'מברליין חזר לשחק לראשונה אחרי 367 ימים בחוץ בשל פציעה כשנכנס כמחליף בדקה ה-73.

עוד בנושא:

ליברפול פירקה 0:5 את האדרספילד וחזרה זמנית אל המקום הראשון

יורגן קלופ עם שחקני ליברפול. רויטרס
קלופ מודה לאוהדים יחד עם השחקנים בסיום/רויטרס

המספרים

* ליברפול הגיעה ל-91 נקודות בפרמיירליג העונה וזו הכמות השנייה הכי גבוהה שלה בעידן של שלוש נקודות לניצחון. השיא עומד על 98 נקודות ב-1978/9, אבל זו הייתה עונה של 42 משחקים.

* ליברפול ניצחה בעשרה משחקים ברציפות בכל המסגרות, הריצה הארוכה ביותר שלה מאז מאי 2006, אז ניצחה ב-11.

* האדרספילד רשמה את ההפסד ה-28 שלה בפרמיירליג העונה, היא מעולם לא הפסידה יותר בעונה אחת (הפסידה 28 פעמים גם ב-1987/8, בליגת המשנה).

* ליברפול לא הפסידה ב-19 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות (14 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו), הרצף הארוך ביותר שלה מאז שרשמה 20 משחקים ללא הפסד בין דצמבר 1995 למרץ 1996.

* הניצחון של ליברפול העלה אותה למקום הראשון וזו הפעם ה-29 העונה שהיו חילופי מקומות בפסגה, שיא כל הזמנים.

* ליברפול השיגה 50 נקודות באנפילד העונה, המאזן הביתי הכי טוב שלה בעונת פרמיירליג (לפני כן היה 49 בעונת 2013/14).

* מוחמד סלאח הפך לשחקן ליברפול השלישי שכובש 20 שערים לפחות בשתי עונות ברציפות בפרמיירליג. קדמו לו רובי פאולר (1996-1994) ולואיס סוארס (2014-2012).

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

התגובות

"זה נהדר וכל כך טוב לראותו אותו חוזר לשחק", אמר יורגן קלופ על אוקסלייד צ'מברליין, "לראות אותו מחייך אחרי שהוא החמיץ את ההזדמנות לכבוש שבר לי את הלב. זה היה יום מושלם, שום דבר לא קרה לו מבחינת הפתיעה ואני שמח. הוא כזה בחור נהדר. אולי אפילו שחקן טוב יותר".

על המשחק עצמו אמר המאמן הגרמני: "אנחנו שמחים שהשגנו שלוש נקודות ועכשיו אנחנו חושבים ומתרכזים רק במשחק הבא. יש לנו צורת חשיבה שעובדת טוב ואנחנו מנסים לייצר בעיות לכל יריבה על ידי עבודה קשה. ברור שיש לנו חבורה נהדרת של שחקנים, שהצליחו מאוד נגד האדרספילד, שהיא קבוצה טובה יותר ממה שהתוצאה מראה. הם היו מסוכנים מאוד במתפרצות והיינו צריכים להיות סבלניים וחכמים. זו הייתה הופעה נהדרת מבחינתנו. כל מה שרצינו היה שם. אני שמח מאוד. נאבי קייטה היה נהדר, הוא היה מושלם מבחינה הגנתית. הוא כל כך מהיר במרווחים קטנים, אי אפשר לעצור את זה. תמיד אמרנו שהחתמנו אותו לעונה הבאה, אבל הוא התאקלם נהדר כבר העונה".

אוקסלייד צ'מברליין הנרגש כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "367 ימים לאחר מכן... אני לא יכול לתאר לכם כמה זה מרגיש טוב לחזור. תודה לכולם שעזרו לי לחזור למגרש, לכל הצוות של המועדון ולחברים שלי לקבוצה. תודה רבה גם לכל האוהדים, שתמכו בי מאוד במהלך הימים החשוכים והקודרים ביותר שלי כשחקן. קבלת הפנים במשחק הייתה משהו שלא אשכח כל חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully