וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי כבש שלושער נהדר ועלה לראש טבלת המבקיעים בסין

כוכב נבחרת ישראל הוביל את גוואנגז'ו R&F למהפך ב-1:3 הביתי על שנזן והגיע לשמונה שערים שמציבים אותו ככובש המצטיין. ניצחון חשוב לאלמוג כהן ואינגולשטאדט

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תומר חמד בראיון מיוחד לוואלה! ספורט

ערן זהבי עלה היום (שבת) לראש טבלת המבקיעים בליגה הסינית, לאחר שכבש שלושער נפלא והוביל את גוואנגז'ו R&F לניצחון ביתי 1:3 על שנזן במחזור השביעי. דיא סבע נותר מחוץ לסגל בעקבות חזרתו של מוסא דמבלה מפציעה והצבתו של דושקו טושיץ' הסרבי במרכז ההגנה, אבל זהבי הסתדר היטב לבדו.

הרולד פרסיאדו הקולומביאני העניק לאורחת יתרון בדקה ה-17, אבל זהבי ענה עם טיל לחיבורים ברגל ימין מ-25 מטרים בדקה ה-37 והשלים את המהפך עם בעיטה שטוחה בדקה ה-45. שנזן הפכה לקבוצה ה-21 שסופגת מזהבי בסין, וכוכב נבחרת ישראל עוד הוסיף מבצע אישי בתוספת הזמן כדי לחגוג שלושער שמציב אותו כעת כמלך שערי הליגה עם שמונה כיבושים. זהבי עם שלושער רביעי בליגה הסינית וראשון מאז השלישייה שהבקיע במדי נבחרת ישראל לרשת אוסטריה בחודש שעבר.

הניצחון הזה, השני בסך הכול של גוואנגז'ו העונה, גם הוריד מעט מהלחץ מהמאמן דרגאן סטויקוביץ', לאחר השמועות על החלפתו בעקבות התבוסה 5:1 לג'יאנגסו במחזור הקודם. כרגע, לפחות זמנית, הוא במקום השביעי עם שמונה נקודות. ביום רביעי הקרוב תתארח גוואנגז'ו אצל טאיז'ו יואנדה החובבנית במסגרת הגביע (ללא הזרים) ובשבת הבאה תחזור לליגה ותבקר אצל שנגחאי סיפג של אוסקר והולק הברזילאים.

עוד בנושא:
בוריס קליימן בראיון: "חוץ מאובארוב ואניימה לא הגיעו לפה שוערים יוצאי דופן"
מונס דאבור עם שער יפהפה ובישול, אלון תורג'מן כבש צמד
אופיר מרציאנו בראיון: "רוצה כרטיס לאירופה עם היברניאן, ואז להתקדם"

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. אתר רשמי גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
מלך השערים כמנהגו נוהג. ערן זהבי/אתר רשמי, אתר רשמי גוואנגז'ו R&F

* אלמוג כהן השלים 90 דקות כקפטן בניצחונה החשוב של אינגולשטאדט 0:1 בבית על דינמו דרזדן. אחרי תקופה ארוכה מתחת לקו האדום, שלוש הנקודות הללו הקפיצו את הקבוצה לפחות זמנית אל המקום ה-16 בליגה הגרמנית השנייה, ממנו הולכים למשחקי המבחן. סוני קיטל הכריע בכדור חופשי בדקה ה-47 ואינגולשטאדט עם ריצה יפה של 10 נקודות מ-12 האחרונות, כך שהיא מרחק שתי נקודות מחוף מבטחים, אבל עם משחק עודף כשלסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים.

* הקשר הצעיר עילאי אלמקייס פתח בהרכב של הופנהיים עד גיל 19, שהובסה 3:0 על ידי פורטו בחצי גמר ליגת האלופות לנוער בעיר ניון וסיימה את דרכה במפעל.

* ליאור רפאלוב שיחק 84 דקות בהרכב אנטוורפן, שהמשיכה את העונה הטובה שלה והתבססה במקום השלישי עם 1:2 ביתי על סטנדרד ליאז'. רק הפרש שערים מפריד כעת בין אנטוורפן לכרטיס השני לליגת האלופות, בו מחזיקה האקסית של רפאלוב, קלאב ברוז'. הפער מגנק המוליכה עומד על שש נקודות.

(עדכון ראשון: 16:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully