וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה עלתה לפיינל פור עם 82:99 מול ז'לגיריס קובנה

הטורקים המטירו 15 שלשות באחוזים נהדרים והשלימו 1:3. דיקסון להט עם 25 נק' (9 מ-10 מהשדה). דיויס סיים עם 25 ו-7 ריב'

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה ביורוליג

פנרבחצ'ה, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, הבטיחה הערב (חמישי) את מקומה בפיינל פור בבאסקוניה. הטורקים הביסו 82:99 את ז'לגיריס קובנה בתצוגת שלשות אדירה (15 מ-22 מחוץ לקשת) והשלימו 1:3 בסדרת רבע הגמר. עכשיו הם מחכים לראות אם ישחק בחצי הגמר נגד ברצלונה או אנאדולו אפס (אנאדולו מובילה 1:2 בסדרה).

עוד בנושא:

אהרל'ה ויסברג על הנסיגה של נאנדו דה קולו
ריק פיטינו: "אם אשאר אבנה קבוצה חזקה שתוכל להתחרות על אליפות היורוליג"
ריאל עלתה לפיינל פור, פנרבחצ'ה החזירה את יתרום הביתיות נגד ז'לגיריס

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
הביא את כל הניסיון והאיכות שלו במאני טיים. דיקסון/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה 99:82

בפעם החמישית ברציפות הצליחה הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' לעלות לפיינל פור ועשתה את זה בתום תצוגת כדורסל פשוט נהדרת שלה. הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס נפרדה מהיורוליג, אפשר לומר גם כצפוי, אחרי סיומת נפלאה לעונה הסדירה ואפילו כשהיא קבוצות היורוליג היחידה שניצחה העונה את פנרבחצ'ה באיסטנבול, אבל זה לא הספיק לה מול קבוצה עדיפה עליה בהרבה מאוד.

האורחת סיימה את המשחק באחוזים פשוט אדירים עם 15 מ-22 לשלוש (68.2%) ו-22 מ-31 לשתיים (71%). בובי דיקסון היה נהדר עם 25 נקודות (9 מ-10 מהשדה, 5 מ-5 לשלוש) כשהוא מוסיף 4 אסיסטים, קוסטאס סלוקאס היה כרגיל נהדר עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-4 חטיפות, יאן וסלי קלע 12 והוסיף 6 אסיסטים, מרקו גודוריץ' תרם 11 נקודות כמו גם אריק גרין.

את ז'לגיריס הוביל ברנדון דייויס, אולי בהופעת הפרידה שלו מהקבוצה ביורוליג, עם 25 נקודות ו-7 ריבאונדים, נייט וולטרס קלע 18.

זו העלייה ה-19 של אוברדוביץ' לפיינל פור (פעם אחת כשחקן) של היורוליג או גביע אירופה לאלופות (מ-1988) והוא מקדים את צסק"א מוסקבה לה יש 18 עליות והיא עדיין עשויה להשתוות אליו אם תעבור את באסקוניה. מתחת לזה נמצאות ברצלונה עם 14, מכבי תל אביב עם 12, פנאתינייקוס עם 11, ויקטור חריאפה עם 11, ריאל מדריד ואולימפיאקוס עם 10 כל אחת ואטורה מסינה עם 10.

שארונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. ברני ארדוב
אין מה לעשות, פנרבחצ'ה גדולה על הקבוצה שלו בכמה מידות/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully