וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל עלתה לפיינל פור, פנרבחצ'ה ניצחה 57:66 את ז'לגיריס

הבלאנקוס השלימו סוויפ מול פאו עם 82:89 ביוון, קמפאצו בלט עם 16 נקודות ו-10 אסיסטים. הטורקים עלו ל-1:2 בסדרה

עריכה: מתן חדד

סדרות ההצלבה ביורוליג נמשכות היום (שלישי) עם שני משחקים נוספים: פנרבחצ'ה ניצחה 57:66 את ז'לגיריס קובנה בחוץ ועלתה ל-1:2 בסדרה. ריאל מדריד השלימה סוויפ מול פנאתינייקוס עם 82:89 ביוון ומחכה למנצחת בסדרה בין באסקוניה לצסק"א מוסקבה, שכרגע נמצאת ב-1:1.

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה 66:57

הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס הצליחה להפתיע ולהנחיל לטורקים הפסד ביתי ראשון ב-16 משחקי יורוליג העונה בשבוע שעבר וגם היום פתחה טוב, אבל זה לא הספיק. הליטאים פתחו מצוין והובילו כבר בתשע הפרש בשיא עם 17:26 באמצע הרבע השני, אבל פנרבחצ'ה עם כל הניסיון ידעה להיכנס לעניינים ובסופו של דבר להשיג ניצחון חוץ ענק שהחזיר לה את היתרון בסדרה וכמובן שגם את יתרון הביתיות.

מרקו גודוריץ' הצליח להשאיר את פנרבחצ'ה בעניינים כמעט לבדו במהלך רוב שלבי המשחק וסיים עם 17 נקודות, ששוות ערך להרבה יותר במשחק כל כך צמוד. יאן וסלי קלע 10 נקודות, לואיג'י דאטומה סיים עם 8 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות וקוסטאס סלוקאס קלע 9 נקודות בתוספת 4 ריבאונדים. את ז'לגיריס הוביל נייט וולטרס עם 15 נקודות.

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה עם מרקו גודוריץ'. קובי אליהו
גודוריץ' סחב את פנרבחצ'ה על הגב/קובי אליהו

פנאתינייקוס - ריאל מדריד 89:82

היוונים נעלו את העונה הסדירה עם ריצה של שבעה ניצחונות בשמונה משחקים. ההפסד היחיד בשמונת המשחקים הללו היה 74:73 ביתי לריאל מדריד. הערב הם ספגו הפסד ביתי נוסף לאותה ריאל מדריד, שרשמה ניצחון רביעי מולם בתוך פחות מחודש והשלימה סוויפ בדרך לפיינל פור בוויטוריה. פקונדו קמפאצו המצוין, שהיה מעולה במשחק השני, שוב עשה הכול בריאל מדריד עם 12 נקודות (כולל שלשת מאני טיים ברבע האחרון) ו-10 אסיסטים, רודי פרננדס גם קלע 16 ואנתוני רנדולף קלע 14 כשג'רפי טיילור קולע 13 ומוסיף 6 ריבאונדים. את היוונים הוביל ניק קלאתיס עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים, מאט לוג'סקי קלע 16 ודשון תומאס הוסיף 11. ריאל מדריד תפגוש בפיינל פור את המנצחת בסדרה בין באסקוניה לצסק"א מוסקבה, שכרגע נמצאת ב-1:1.

עוד באותו נושא

הכוכב החדש של ריאל מדריד: ילד בן 13 בגובה 2.18 מ' שלא משאיר ליריביו סיכוי

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו מול שחקן פנאתינייקוס ניק קלאתיס. GettyImages
קמפאצו לא השאיר לקלאתיס ופאו שום סיכוי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully