וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו: "אם אשאר, וזה 'אם' גדול, אבנה קבוצה כדי לזכות ביורוליג"

24.4.2019 / 8:27

המאמן האמריקאי של פנאתינייקוס נתן הצגה לאחר ההדחה בידי ריאל מדריד, ונשא נאום בן 20 דקות בפני העיתונאים המקומיים, שבו דיבר על הקאמבק ההרואי של קבוצתו, התלוצץ על בעיית העישון של אחד משחקניו וסיפר אפילו על השירותים השבורים במשרדו

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הרגילה ביורוליג

זמן קצר אחרי ההדחה מהיורוליג, השביעית ברציפות של פנאתינייקוס ברבע הגמר, המאמן האמריקאי ריק פיטינו התייצב אמש (שלישי) מול העיתונאים היוונים וסיפק נאום מרתק שנמשך כ-20 דקות בנוגע לעונת הבכורה שלו באירופה, השחקנים שתחתיו בקבוצה, העתיד הלא ברור ואפילו השירותים במשרדו.

על ההפסד 3:0 לריאל מדריד: "נכנענו לקבוצה טובה יותר, ובשניים משלושת המשחקים נתנו את כל מה שיכולנו, אבל זה לא הספיק.מתוך 15 מפגשים נגדם, לא היינו מנצחים יותר משלושה. לפעמים אתה אוכל את עצמך על טעות כזאת או על מהלך אחר, אבל כאן פשוט צריך להודות שהם היו עדיפים עלינו. אתם יודעים איך זה. בימי התהילה של פנאתינייקוס, היא תמיד הייתה הקבוצה המוכשרת יותר. היום זה הפוך".

על מסע הקאמבק המרשים: "כשהגעתי לכאן, נותרו לנו שמונה משחקי בית ו-11 משחקי חוץ, והיה לנו סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף. אני גאה בשחקנים על איך שהם הגיבו אליי ונתנו בשבילי הכל. אני מאמן כבר 43-42 שנים, והאוהדים האלה הם הטובים ביותר שנתקלתי בהם בימי חיי. לא ראיתי דבר כזה, ועבורי זה היה כבוד גדול שבכלל זכיתי לאמן מולם".

עוד בנושא

ריאל מדריד עלתה לפיינל פור, פנרבחצ'ה עלתה ל-1:2 על ז'לגיריס בחוץ
בתום סקנדל ובליץ: הכוכב האדום בלגרד זכתה באדריאטית וחזרה ליורוליג
הנהלת היול"ב יצאה בהצהרה נגד השינויים בלוח המשחקים של היורוליג

ריק פיטינו פנאתינייקוס. מגד גוזני
נאום בלתי נשכח. ריק פיטינו/מגד גוזני

על השחקנים בקבוצתו: "אני אוהב מאוד את השלד המקומי שיש כאן, עם הרבה שחקנים בעלי פוטנציאל. האפסייד הכי גדול כאן שייך לתנאסיס אנטטוקומפו. היחיד שמממש את הפוטנציאל שלו זה איאן וויוקאס. הוא כל הזמן מבקש ממני להוציא אותו, כי הוא לא מספיק בכושר, ואני לא יכול להרשות לעצמי שלא ישחק. ביקשתי ממאמן הכושר שידאג שיפסיק לשתות יין ויוריד את מינון הסיגרים מחמישה לשניים ביום".

על התנאים באואקה: "יש לי חדר הלבשה ממש קטן. אין בו מקום לזוז. במשך חודשים ביקשתי שינקו משם את העובש, ושיסדרו את המושב באסלה, שכל הזמן נשבר כשהתיישבתי עליו. תמיד הייתי צריך להתאפק עד שאגיע הביתה. אחרי שהבטחנו את המקום בפלייאוף, פתאום תיקנו הכל. אני חושב שאקח איתי את המושב מהאסלה הביתה לארה"ב, ואשים אותו בארון לצד כל הגביעים והפיינל פורים".

ואי אפשר בלי העתיד: "לא דיברנו על העונה הבאה, לא חשבתי על העונה הבאה, ובאמת לא קיבלתי החלטה. אני רוצה לזכות באליפות. אני לא יודע אם זה יהיה כאן. אבל אם אני אשאר, וזה 'אם' גדול, אני אבנה קבוצה לא כדי להגיע לפיינל פור, אלא כדי ללכת עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully