וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס מעוניינת להחתים את מרטין אודגור בקיץ

השחקן הנורבגי משחק העונה בשורות ויטסה ארנהיים ומושאל אליה מריאל מדריד שרוצה עבור הנורבגי 20 מיליון יורו. אייאקס מסרבת לשלם את הסכום ודורשת להפחיתו

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של מתן בכור לקראת דרבי היהודיות בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

אייאקס מעוניינת להנחית בעונה הבאה את מרטין אודגור. השחקן הנורבגי בן ה-20 נרכש בגיל 16 על ידי ריאל מדריד תמורת 4 מיליון יורו בקיץ 2014 מסטרומגוסדסט הנורבגית ונחשב לעילוי במדינתו באותה תקופה. השחקן שיחק תחילה בקבוצת הבת של הבלאנקוס, ריאל קסטייה ששיחקה בליגה הספרדית השנייה ושיחק במדיה 58 פעמים וכבש חמישה שערים.

ריאל דורשת עבור הקשר הצעיר 20 מיליון יורו, סכום שמארק אוברמארס, מנהלה המקצועי של אייאקס לא מוכן לשלם. אחרי הסירוב של שחקן העבר האגדי למחיר ההתחלתי, ראשי אלופת אירופה היוצאת החליטו לחזור לשולחן המשא ומתן ולמצוא את הפתרון שיוביל את אודגור לשחק במדי קבוצת הפאר ההולנדית. חוזהו של השחקן בריאל מדריד מסתיים בקיץ 2021.

אודגור שותף במשחק אחד בלבד בשורות הקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד ולא קיבל הזדמנויות רבות מה שהוביל את הקבוצה הספרדית להשאילו להולנד למספר קבוצות. הראשונה שבהן הייתה הירנביין בעונת 2018\2017 והעונה הוא הצטרף לויטסה ארנהיים. בשורות ארנהיים כבש עד כה שישה שערים ובישל תשעה ב-26 הופעות. מי שמשחק איתו יחדיו העונה הוא הדרום אפריקאי ת'ולאני סררו ששיחק באייאקס בעברו חמש עונות. סררו אמר על חברו לקבוצה: "הוא יכול לעשות את זה. אם אני אייאקס אני הייתי קונה אותו, מרטין שחקן נהדר".

אודגור נחשב לשחקן מן המניין בנבחרת נורבגיה ושותף עד כה 16 פעמים במדיה.


עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי: סאנה לא מרוצה, יעזוב לבאיירן מינכן?
אייאקס תפורק מנכסיה?

מרטין אודגור שחקן ויטסה ארנהיים. GettyImages
ישחק ביוהאן קרויף ארנה בעונה הבאה? אודגור/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully