וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפורק מנכסיה בקיץ? שחקני אייאקס לא ממהרים לעזוב את אמסטרדם

אחד מכוכבי הקבוצה המפתיעה של העונה, חכים זייש, לא לחוץ על עזיבה: "לא כל קבוצה שתגיש הצעה תשיג אותי, אני אוהב את אייאקס"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בליגת האלופות בין אייאקס לטוטנהאם

ההצלחה האדירה של שחקני אייאקס העונה גורמת לרוב האנשים לחשוב שענקיות היבשת 'יפרקו' את הקבוצה מנכסיה בעונה הבאה. פרנקי דה יונג כבר חתם ויעבור רשמית לברצלונה, מתייס דה ליכט מועמד להצטרף לקטלאנים וגם שחקנים צעירים ומוכשרים שפרחו השנה דוגמת דויד נרס, אנדרה אונאנה, נוסייר מזראווי ודוני ואן דה בק זוכים למעקב צמוד. גם כוכב נבחרת מרוקו, חכים זייש, לוהט העונה עם 19 שערים ו-20 בישולים בכל המסגרות. זייש (26) נמצא בעונתו השלישית באייאקס, ובגיל 26 נדמה שהוא בשל למעבר למועדון גדול יותר.

אבל למרות המעקב הצמוד לו הוא זוכה לכאורה מקבוצות דוגמת באיירן מינכן וארסנל, נראה שזייש לא ממהר לעזוב את היוהאן קרויף ארנה. בראיון ל"אינסייד אייאקס" הקשר נשאל בנוגע לעונה הבאה ואמר: "כמובן שהכל אפשרי, אבל אני לא בחור שקל להשיג, אני בררן. לא כל קבוצה שתגיש הצעה לאייאקס תוכל להשיג אותי. אני לא ממהר לעזוב, טוב לי כאן. אני אוהב את אייאקס, ואם אעזוב זה רק עבור הצעה שתגרום לי להתרגש באמת".

זייש, יליד הולנד שגדל במחלקת הנוער של הירנביין ובהמשך שיחק בטוונטה עד שהגיע לאייאקס ב-2016, חתום על חוזה עד עונת 2020/21. הוא ייצג בגילאי הנוער את הולנד ואף שיחק בנבחרתה הצעירה בין השנים 2013 ל-2014, אבל בספטמבר 2015 קיבל החלטה לייצג את נבחרת מרוקו במדיה לקח חלק במונדיאל האחרון. הוא ערך עד כה 23 הופעות באריות האטלס וכבש 12 שערים.

שחקן אייאקס חכים זייש. GettyImages
לא ממהר לעזוב. חכים זייש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully