וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי אכזבה עם 2:2 ביתי מול ברנלי

הבלוז לא הצליחו לנצל את ההפסדים של כל היריבות שלהם. קאנטה (12) והיגואין (14) כבשו לזכותם, הנדריק (8) ובארנס (24) בצד השני

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
אדן הזאר שחקן צ'לסי/רויטרס

אחרי שראתה את כל היריבות שלה על מקום בטופ 4 - ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם - מפסידות במחזור הזה, ידעה צ'לסי שיש לה הזדמנות להשיג מקדמה עליהן עם ניצחון ביתי מול ברנלי, שכבר די גמרה את העונה. אלא שרצונות לחוד ומציאות לחוד כפי שנוכחו בסטמפורד ברידג' הערב (שני). צ'לסי סיימה ב-2:2 ביתי ומאכזב מאוד מול הקבוצה מהמקום ה-15 בטבלה וכרגע היא אמנם במקום הרביעי עם 67 נקודות, אחת יותר מארסנל ושלוש יותר מיונייטד, אבל גם עם משחק עודף על פני השתיים הללו ומספר נקודות זהה לטוטנהאם, שגם לה משחק חסר לעומתה. אם זה לא מספיק, אז לצ'לסי גם מחכה משחק חוץ קשה מאוד מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ביום ראשון.

ג'ף הנדריק כבש את השער הראשון במשחק כבר בדקה השמינית ועוד איך כבש. הנדריק עמד על קו ה-16 וכדור חזר מההגנה, נחת לו ישר על הרגל ומהאוויר הוא בעט אותו לפינה כדי לקבוע 0:1 מפתיע לברנלי. אנגולו קאנטה איזן כעבור שש דקות. אדן הזאר פרץ משמאל, השכיב את השומר שלו והעביר מסירת רוחב אל קשר נבחרת צרפת שבעט חזק פנימה את ה-1:1. שתי דקות חלפו וצ'לסי השלימה מהפך. הפעם ססאר אספיליקווטה השאיר לגונסאלו היגואין שבעט טיל פנימה כדי לקבוע 1:2. ברנלי לא הרימה ידיים והצליחה לאזן בדקה ה-24. כריס ווד הוריד כדור בנגיחה לעבר אשלי בארנס שהמשיך מקרוב ל-2:2 וקבע למעשה גם את תוצאת המשחק. מאוריציו סארי העצבני עוד הספיק להיות מורחק בתוספת הזמן.

עוד בנושא:

וולפסבורג סחטה 1:1 ביתי מאיינטרכט פרנקפורט
אטאלנטה עשתה קאמבק גדול וניצחה 1:2 את נאפולי בחוץ

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. רויטרס
סארי מורחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully