וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה חזרה מפיגור ל-1:2 מול נאפולי בחוץ

ספאטה (69) ופשאליץ' (80) ביצעו מהפך ענק עבור הקבוצה מברגאמו, שטיפסה למקום החמישי וצמודה למילאן הרביעית. מרטנס כבש ראשון (28)

מריו פשאליץ' שחקן אטאלנטה. רויטרס
פשאליץ' חוגג עם חבריו/רויטרס

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם הפתעה גדולה וניצחון קריטי עבור אטאלנטה, שחזרה מפיגור ל-1:2 ענק מול נאפולי והנחילה לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי בסך הכול הפסד שלישי העונה בסן פאולו בכל המסגרות. שתי הקבוצות היחידות שניצחו את נאפולי בנאפולי עד כה העונה הן יובנטוס וארסנל כך שאטאלנטה באמת בחברה טובה. כמו כן, הקבוצה מברגאמו עלתה אל המקום החמישי כשהיא במספר נקודות שווה לזה של מילאן.

אטאלנטה רשמה קאמבק ענק. דריס מרטנס העלה את נאפולי ליתרון עם בעיטה מקרוב בדקה ה-28. דובאן ספאטה, מי אם לא הוא, איזן בדקה ה-69 עם בעיטה מקרוב אחרי מסירת רוחב של יוסיפ איליצ'יץ' וזה 1:1. מריו פשאליץ' הקרואטי השלים את הקאמבק בדקה ה-80 עם בעיטה קלה אחרי השארה ופרגון נהדר של ספאטה עצמו ואטאלנטה מצליחה לעשות את מה שרק יובנטוס הצליחה לעשות העונה בליגה האיטלקית: לנצח בנאפולי. זה ניצחון, שכאמור, משאיר את נאפולי חזק מאוד במאבק על מקום בליגת האלופות. ולחשוב שהיא התחילה את העונה הנוכחית באצטדיון העירוני בחיפה כשפגשה את הפועל חיפה במוקדמות הליגה האירופית.

עוד בנושא:

צ'לסי אכזבה עם 2:2 ביתי מול ברנלי
שער בדקה ה-90 סידר לוולפסבורג 1:1 ביתי מול איינטרכט פרנקפורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully