וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר: "הזוי שקלינגר מאמן שחקן שיחליט על העתיד שלו"

22.4.2019 / 19:42

קלינגר חזר להעביר את אימוני בית"ר, ושחקנים בקבוצה מספרים על סיטואציה "מוזרה" בינו לבין המנהל המקצועי לעתיד יוסי בניון: "היה עדיף לדחות את המינוי לסוף העונה". הפערים עם קונסטנטין "ניתנים לגישור", הבעיה: מכבי תל אביב נכנסה לתמונה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל חיפה

עיקרי הדברים

- ניר קלינגר חזר להעביר את אימוני בית"ר

- שחקנים מעידים על סיטואציה מוזרה בינו לבין יוסי בניון

- הפערים עם קונסטנטין ניתנים לגישור, אבל גם מכבי תל אביב בתמונה

- צפויה מהפכה בצוות הרפואי: "מקרי ז'אורז'יניו וקונטה לא יחזרו"

seperator

ניר קלינגר חזר היום (שני) באופן רשמי להעביר את אימוני בית"ר ירושלים. המאמן, שהושבת בתקופה האחרונה מסיבות רפואיות, אמר לשחקניו לפני האימון: "אני רוצה להודות לניסן יחזקאל, אין אנשים כאלה, הוא היה לויאלי לאורך כל הדרך ואחרים לא היה מתנהלים ככה. כמובן שהייתי בקשר איתו ומעורב בהחלטות, ואני שמח עם מה שעשיתם בשבועות האחרונים.

יחד עם זאת, השחקנים בקבוצה סיפרו שהסיטואציה סביב קלינגר מוזרה, בעיקר על רקע העובדה שהמנהל המקצועי לעתיד יוסי בניון עדיין מתאמן תחתיו. "לא נתקלנו במצב כזה שהמאמן מדריך שחקן שאמור להחליט על העתיד שלו. זה הזוי, היה עדיף שכל הדברים האלה יחכו לסוף העונה". שחקן נוסף אמר: "אם זה היה תלוי ביוסי, הוא היה מעדיף שהכל יידחה לסוף עונה. זה היה עדיף לכולם. הסיטואציה הזאת לא נעימה, יותר מדי אנשים מכרכרים סביב בניון ורוצים תשובות".

עוד בנושא

איתמר ניצן עשוי להיות השוער הבכיר של בית"ר ירושלים בעונה הבאה
אז איך באמת נקבע משחק הידידות בין אתלטיקו מדריד לבית"ר ירושלים?
התרגשות בבית"ר: "אנשים לא מבינים את משמעות הגעת אתלטיקו"

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן עשוי להיות השוער הבכיר בעונה הבאה

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
סיטואציה משונה. קלינגר/יוסי ציפקיס

בניון ואלי אוחנה אמורים להיפגש עם מאמנים בשבועיים הקרובים ולאחר מכן לקבל החלטה סופית בנוגע לזהות האיש שיעמוד על הקווים בעונה הבאה. ככל הנראה, המאמן הבא יהיה רוני לוי.

גם בגזרת השחקנים בית"ר חושבת קדימה. שי קונסטנטין מבני יהודה נמצא על הכוונת, אבל לאחרונה גם מכבי תל אביב נכנסה לתמונה ונראה שבשבוע הבא הוא צפוי לסכם באחת מהשתיים על חוזה ארוך טווח. בבית"ר הבהירו שההצעה שהוגשה לקונסטנטין סופית, אך שני הצדדים מגדירים את הפערים ככאלה שניתנים לגישור.

אנטואן קונטה צפוי להמשיך בטיפולים, אבל הסיכוי שישחק עוד העונה קלוש בשלב זה. בבית"ר חוששים לקחת סיכון עם השחקן אחרי החזרה המוקדמת בפעם הקודמת.

בכל מקרה, בבית"ר רוצים לערוך שינוי במערך הרפואי של המועדון ואף אמרו בנושא: "מה שהיה עם קונטה וז'אורז'יניו בשנה האחרונה לא יכול לחזור, זה צריך להיות בשליטת המערכת. כבר שנים אומרים שבבית"ר אסור להיות פצוע, וצריך לשנות את זה".

שי קונסטנטין שחקן בני יהודה. דני מרון
בית"ר ומכבי תל אביב נאבקות. שי קונסטנטין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully