וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איך באמת נקבע משחק הידידות בין אתלטיקו מדריד לבית"ר ירושלים?

18.4.2019 / 16:00

האופציה הראשונה הייתה מכבי חיפה ואחריה באר שבע ומכבי תל אביב, אבל בשל לוח זמנים צפוף ומנוחה לקראת אירופה שלושתן סירבו ובית"ר קפצה על המציאה. וגם: על אי ההבנה בין חוגג לבניון

עריכת וידאו: מתן חדד

לא מעט חובבי כדורגל ששומעים בימים האחרונים על הגעתה של אתלטיקו מדריד לישראל למשחק ידידות בטדי ב-21 במאי, שואלים מדוע היא תעשה זאת דווקא מול בית"ר ירושלים ולא מול קבוצה ישראלית אחרת דוגמת הפועל באר שבע, לה יש קשרים מקצועיים מולה, האלופה מכבי תל אביב או אפילו מכבי חיפה, שמשחקת באצטדיון סמי עופר, על שם אביו של עידן עופר, מבעלי אתלטיקו.

אז הסיפור הוא כזה: חברת "קומטק" שיזמה את הגעתה פנתה בשלב ראשון לאופציה של משחק מול מכבי חיפה באצטדיון בחיפה. העובדה שהירוקים בפלייאוף העליון ולא יסיימו את הליגה לפני ה-25 במאי כאשר הם במאבקים על כרטיס לאירופה, גרמה להם לוותר על הרעיון. הפנייה למכבי תל אביב נענתה גם היא בשלילה, שכן הקבוצה של ולאדן איביץ' נמצאת במסגרת הליגה ובנוסף רוצה שלא מעט משחקניה ייצאו למנוחה לקראת המשחקים המוקדמים באירופה. מסיבות דומות ויתרה גם הפועל באר שבע על הרעיון.

שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון עם הבעלים משה חוגג. אופיר סער, מערכת וואלה!
בניון החל לעבוד במקביל על משחק פרידה. משה חוגג עם יוסי בניון/מערכת וואלה!, אופיר סער

האופציה הבאה הייתה משחק מול בית"ר ירושלים בטדי. ברגע שהוכרז רשמית כי יוסי בניון פורש בסוף העונה, החלו מגעים בין נציגי חברת "קומטק" למשה חוגג בנוגע לאפשרות להגיע למשחק פרידה מבניון. חוגג ניהל מגעים מבלי לעדכן את השחקן, כאשר במקביל בניון החל לעבוד על משחק פרידה אחרון מול קבוצה מאנגליה יחד עם חברים ששיחקו איתו - משחק שיצריך מספר חודשים של ארגון ולא יקרה לפני חודש אוגוסט.

בפועל, אי ההבנה הזאת בין חוגג לבניון יצרה סיטואציה בה הוחלט בסוף כי המשחק נגד אתלטיקו לא יהיה משחק פרידה מבניון, אלא רק מפגש ידידות בין בית"ר לקולצ'ונרוס. ההתמודדות תהיה חשובה לעיר ירושלים לא פחות מאשר לקבוצת הכדורגל, וזאת בעיקר לאור מה שקרה עם נבחרת ארגנטינה וביטול הגעתה למשחק בבירה.

עוד באותו נושא

התרגשות בבית"ר: "אנשים לא מבינים את משמעות הגעת אתלטיקו לארץ"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully