וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות בבית"ר: "אנשים לא מבינים את משמעות הגעת אתלטיקו לארץ"

18.4.2019 / 8:35

במועדון רואים את משחק הידידות בטדי ב-21 במאי ככזה שעשוי לקדם את המותג ואת העיר: "זה הרבה מעבר לכדורגל". חלק משחקני בית"ר קבעו תכניות לסיום העונה והיו מעדיפים לוותר על המשחק

עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- "אנשים לא מבינים את משמעות הגעת אתלטיקו מדריד לירושלים, זה מעבר לכדורגל"

- חלק משחקני בית"ר, שהזמינו טיסות וקבעו תכניות לסיום העונה, היו מעדיפים לוותר על המשחק

- בית"ר עשויה להתחזק במספר ישראלים אטרקטיביים לקראת המשחק

- בקבוצה הבהירו שלא מדובר במשחק הפרידה מיוסי בניון

- ניר קלינגר מאוד רוצה להמשיך כמאמן, רוני לוי עדיין המועמד המוביל

seperator

בבית"ר ירושלים נרשמה התרגשות גדולה מהגעת אתלטיקו מדריד למשחק ידידות בטדי ב-21 במאי. במועדון רואים את המשחק ככזה שיכול לקדם תדמיתית את המותג ואת העיר ירושלים. גורם במועדון אמר אתמול: "רק לפני כמה חודשים ארגנטינה ומסי ביטלו כאן משחק בגלל לחץ שהיה עליהם. אנשים לא מבינים את המשמעות שמועדון כמו אתלטיקו מדריד מגיע לשחק בירושלים, זה הרבה מעבר לבית"ר או לכדורגל, זה משמעותי מכל הבחינות".

מה שבבית"ר לא אהבו היו התלונות של חלק מהשחקנים, בעיקר אלה שמסיימים חוזים, שהסבירו כי כבר הזמינו טיסות וקבעו דברים לאחר סיום העונה. בית"ר אמורה לסיים את העונה כעשרה ימים לפני המשחק מול אתלטיקו וחלק מהשחקנים ייאלצו לשנות תכניות. בנוסף, מעבר למספר כוכבי עבר שבית"ר מנסה להנחית שייקחו חלק במשחק כמו רונאלדיניו ודל פיירו, במועדון יבדקו אפשרות להתחזק גם במספר שחקנים ישראלים אטרקטיביים.

עוד באותו נושא

אתלטיקו מדריד תשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי ב-21 במאי

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
"רוצים שכל ילד ואבא יוכלו לראות אותו במשחק הרשמי האחרון". יוסי בניון/דני מרון

בקבוצה מהבירה שבו והדגישו אתמול כי לא מדובר במשחק הפרידה של יוסי בניון מהדשא, וכי בעוד מספר חודשים צפויה להגיע ארצה קבוצה אנגלית למשחק מיוחד אליו יוזמנו חברים ששיחקו עם בניון בפרמיירליג לאורך השנים. הקשר יפרוש רשמית ממשחק פעיל במשחק הליגה נגד מ.ס. אשדוד, כאשר בבית"ר מתכננים הפנינג גדול סביב המשחק וכמות גדולה של כרטיסים מוזלים בסכום של 30 ש"ח. גורם במועדון אמר: "רוצים שכל אבא וילד שירצו לבוא לראות את יוסי במשחק הרשמי האחרון שלו יוכלו לעשות זאת".

מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, נכח אתמול (רביעי) בהרמת הכוסית של הקבוצה לכבוד פסח. קלינגר מאוד היה רוצה להמשיך במועדון, אך אלי אוחנה ויוסי בניון אמורים לשוחח עם מספר מאמנים ורק לאחר מכן לקבל החלטה סופית על זהות המאמן בעונה הבאה. הסיכויים שהחלטת בית"ר בנושא קלינגר תתהפך הם אפסיים, ונראה כי בשבועיים הקרובים יוכרז על מינוי מאמן חדש. כזכור, רוני לוי הוא המועמד המוביל לתפקיד.

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
רוצה להמשיך, אבל הסיכויים לא לטובתו. ניר קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully