וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד נגד בית"ר ירושלים בטדי ב-21 במאי. חוגג: "יוסי בניון מסמל את מה שאני רוצה לראות בקבוצה"

17.4.2019 / 15:18

הקולצ'ונרוס צפויים להגיע למשחק ידידות בישראל בסגל מלא כולל הכוכבים הגדולים. לא מדובר במשחק הפרישה של יוסי בניון, שרוצה להיפרד מול קבוצה אנגלית. הקבוצה ערכה הרמת כוסית לכבוד חג הפסח, משה חוגג: "מתחילים לראות את הדרך, תודה לראש העיר על ההשקעה בשיפוץ טדי"

עריכת וידאו: מתן חדד

כפי שפורסם כבר אתמול (שלישי) בוואלה! ספורט, קבוצת הפאר הספרדית אתלטיקו מדריד צפויה להגיע לישראל ב-21 במאי ולערוך משחק ידידות נגד בית"ר ירושלים מחוזקת באצטדיון טדי. יחד עם זאת, יש לציין כי לא מדובר במשחק הפרישה של יוסי בניון. הקשר רוצה שמשחק הפרישה שלו יהיה מול קבוצה מאנגליה ולהזמין חברים ששיחקו איתו לאורך השנים, ולכן אירוע כזה יוכל להתממש רק מחודש אוגוסט והלאה.

יש לציין כי בשלב ראשון של המגעים דובר כי אתלטיקו תגיע בתנאי שיהיה זה משחק הפרישה של בניון. רק לאחר שבניון עודכן ובבית"ר הבינו כי הרצון שלו זה משחק פרישה עם כל החברים שלו מאנגליה, גם אם זה ייקח מספר חודשים, החל מו"מ מחודש ובסופו נמצא הפיתרון להגעת דייגו סימאונה וחניכיו.

המגעים עם אתלטיקו נמשכו מספר שבועות, כאשר בבית"ר רואים במשחק הידידות הזדמנות לקדם את שם המועדון והתדמית שלו. בשלב זה יש סיכום בין המועדונים, אבל אין חתימה סופית. על פי ההסכם, חלק נכבד מהכוכבים הגדולים של הקולצ'ונרוס אמורים להגיע ארצה.

למרות שפתחה את העונה הנוכחית בצורה טובה עם זכייה בסופרקאפ האירופי (2:4 על ריאל מדריד אחרי הארכה), המשך העונה של הקולצ'ונרוס הייתה מאכזבת. היא הודחה מליגת האלופות בשמינית גמר, שלב בו סיימה את דרכה גם בגביע הספרדי. בליגה, היא כרגע במקום השני, במרחק שמונה נקודות מהמוליכה בברצלונה שנמצאת בדרך לאליפות נוספת. היא תסיים באופן רשמי את העונה ב-19 במאי, במשחק חוץ נגד לבנטה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים תצא למחנה אימון בפולין
בית"ר ירושלים תודיע בקרוב לניר קלינגר: אתה לא ממשיך לעונה הבאה
ים של דמעות: על עתידו של יוסי בניון בבית"ר ירושלים

ראש עיריית ירושלים משה ליאון עם בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, אלי אוחנה. אופיר סער, מערכת וואלה!
חוגגים את פסח. חוגג עם משה ליאון ואלי אוחנה בהרמת הכוסית של הקבוצה/מערכת וואלה!, אופיר סער

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) הרמת כוסית לכבוד חג הפסח בנוכחות אנשי הקבוצה. משה חוגג הגיח בהופעה מסורתית כשלבש ציציות והחל במסכת הברכות לקראת החג: "הרבה מכות ספגנו אבל הכל לטובה. אני חושב שמתחילים לראות את הדרך הזאת. הפקנו לקחים, למדנו, יצרנו תשתיות, מחלקת הנוער שמשתקמת. אנחנו משקיעים ונמשיך להשקיע".

על ההגעה של אתלטיקו מדריד לישראל אמר חוגג: "קיבלנו בשורה שאחד המועדונים המפוארים בעולם יבוא להתמודד מולנו. נקווה שבעתיד נשחק נגד קבוצות כאלה לא רק במשחקי ידידות. כולי תקוה שבשנה הבאה המאמן יגיד שאין לו זמן למשחקי ידידות כי יש לו ליגת האלופות על הראש".

על המינוי של יוסי בניון למנג'ר הקבוצה הוסיף: "אני רוצה לאחל הצלחה ליוסי בניון בתפקיד החדש, הוא מסמל את מה שאני רוצה לראות בקבוצה, גם הכדורגל וגם העבודה הקשה והתשוקה, המועדון נשען על הערכים האלו".

על ראש העיר החדש של ירושלים משה ליאון: "אני רוצה להודות לראש העיר שהקציב סכום מאוד מכובד לשיפור טדי, ראוי שלעיר הבירה יהיה איצטדיון ברמה גבוהה".

גם יו"ר המועדון אלי אוחנה השתתף בברכות ואמר: "מצטרף על הברכות למשה ליאון על שדרוג טדי. שמחים על הקמת קבוצת הנשים מחדש ניתן לכם את כל הכלים להצליח. ביתר התחילה מהלך כדי לפתוח כמה שיותר בתי ספר לכדורגל בארץ. רוצה להודות לכל עובדי המועדון שמח שהסיוט של התחתית נגמר העונה וצריך לסיים הכי טוב שאפשר שנוכל לפתוח ברגל ימין".

גם משה ליאון ראש העיר הנכנס כיבד בנוכחותו, אמר: "מצטרף על הברכות למשה ליאון על שדרוג טדי. שמחים על הקמת קבוצת הנשים מחדש ניתן לכם את כל הכלים להצליח. ביתר התחילה מהלך כדי לפתוח כמה שיותר בתי ספר לכדורגל בארץ. רוצה להודות לכל עובדי המועדון שמח שהסיוט של התחתית נגמר העונה וצריך לסיים הכי טוב שאפשר שנוכל לפתוח ברגל ימין".

בתוך כל זה, בית"ר ירושלים נקנסה ב-25 אלף שקלים בעקבות התפרצות אוהדיה אל כר הדשא במהלך המשחק מול הפועל תל אביב לפני שני מחזורים.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "המועדון המום מגובה הקנס אשר הושת מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. מדובר בענישה שאינה הולמת את הכלים בהם משתמש המועדון על מנת למזער פעולות אלימות ועבירות משמעת כגון: מימון כוח אבטחה המרושת במצלמות במשחקי הבית והחוץ, הסברה וקיום שיח מתמיד אשר הוכיח את עצמו עם הקהל אוהדינו. מדובר בסכומי כסף אדירים ובמאמצים שאינם נתונים לגבול. לכן, להחלטת בית הדין יש תחושת של פגיעה במאמצי המועדון".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים תצא למחנה אימון בפולין

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון עם הבעלים משה חוגג. אופיר סער, מערכת וואלה!
מדברים על העונה הבאה. חוגג עם בניון/מערכת וואלה!, אופיר סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully