וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תודיע בקרוב לניר קלינגר: אתה לא ממשיך לעונה הבאה

15.4.2019 / 15:38

על אף שהוא מחזיק בחוזה קלינגר ישוחרר ויפוצה בחודשיים משכורת, בקבוצה רוצים לפתוח דף חדש, רוני לוי מועמד בכיר. בניון ואוחנה יחלו בפגישות המקצועיות, הערכה: קונסטנטין יצורף

פלייר ניסן יחזקאל/עריכת וידאו: שניר דבוש

עיקרי הדברים

- בית"ר ירושלים תודיע לקלינגר כי הוא לא ימשיך

- שכר השחקנים יהיה זהה לעונה הנוכחית

- נותרו מספר סעיפים לסגירה מול שי קונסטנטין

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בית"ר רוצה לפתוח דף חדש. קלנגר/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תודיע בקרוב למאמן ניר קלינגר כי הוא לא ימשיך במועדון בעונה הבאה, למרות שיש לו חוזה והוא יפוצה בחודשיים משכורת, על פי ההסכם. כזכור, קלינגר החליף במהלך העונה את גיא לוזון שפוטר, ולפני מספר שבועות התאשפז עקב כאבים בחזה ולא חזר עדיין לאמן. בכל מקרה, בבית"ר רוצים לפתוח דף חדש בעונה הבאה ודמות חדשה צפויה לעמוד על הקווים, כאשר רוני לוי הוא המועמד הבכיר לתפקיד.

השבוע אמורים להתחיל השיחות המקצועיות לעונה הבאה, וייתכן שיוסי בניון ואלי אוחנה ייפגשו עם מאמנים כבר בשבוע הבא. שכר השחקנים אמור להישאר כמו בעונה הנוכחית ויעמדו סביב 23 מיליון שקל. בית"ר תשתדל לצרף שחקנים חופשים או כאלה בדמי העברה נמוכים אך במקביל לא פוסלים רכישה יקרה עבור שחקן צעיר עם פוטנציאל גבוה.

מחר תחזור הקבוצה לאימונים לאחר יומיים חופש. בבית"ר ירצו לתת דקות משחק לכאלה שלא זכו לשחק במהלך העונה. בנוגע לשחקני רכש במועדון יתמקדו בשלב ראשון במגן שמאלי, קשר אחורי וחלוץ זרים. השיחות עם שי קונסטנטין נמשכות. ישנם מספר סעיפים לא סגורים בין הצדדים וההערכה היא כי בסופו של המו"מ הוא יצטרף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully