וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן עשוי להיות השוער הבכיר בעונה הבאה

21.4.2019 / 10:10

על אף שבמועדון ממתינים למינוי מאמן שיקבל החלטה סופית, השוער שהצטיין העונה צפוי להישאר כשוער הבכיר. תוגש הצעה כספית על סורו או מוחמד. וודוץ ואנאן עשויים לקבל פטור מהמשחק נגד אתלטיקו

עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- איתמר ניצן צפוי להיות השוער הבכיר בעונה הבאה

- בית"ר תגיש הצעה על איסמעילה סורו או על עלי מוחמד

- אנתוני אנאן ומיחאי וודוץ עשויים לקבל פטור מהמשחק נגד אתלטיקו מדריד

seperator

בבית"ר ירושלים החליטו שלא להיפגש עם מאמנים עד אשר יודיעו למאמן הנוכחי, ניר קלינגר, על עתידו. ההערכה היא כי עד סוף השבוע או לכל המאוחר בשבוע הבא, היו"ר אלי אוחנה יודיע לקלינגר כי אינו ממשיך במועדון לעונה נוספת. לאחר מכן יחלו במועדון לערוך פגישות עם מספר מאמנים, כאשר המועמד המוביל ומי שצפוי לאמן את הקבוצה בעונה הבאה הוא רוני לוי.

בבית"ר יודעים כי ההחלטה הכי דחופה היא בנוגע לעמדת השוער, היות וגם איתמר ניצן וגם ארנסטס שטקוס חתומים לעונה הבאה. ההחלטה העקרונית בבית"ר היא לראות את איתמר ניצן ממשיך בעמדת השוער הראשון ולא לבזבז עליה משבצת של שחקן זר, אך ההחלטה הסופית תיפול לאחר מינוי מאמן. בכל מקרה, במועדון רוצים שיהיו להם שני שוערים בעלי ניסיון בליגת העל בעונה הבאה.

עוד בנושא:

אז איך באמת נקבע משחק הידידות בין אתלטיקו מדריד לבית"ר ירושלים?
התרגשות בבית"ר: "אנשים לא מבינים את משמעות הגעת אתלטיקו לארץ"
יוסי בניון לא סובל משבר, משחק הפרידה - בשישי בצהריים?

עוד באותו נושא

אז איך באמת נקבע משחק הידידות בין אתלטיקו מדריד לבית"ר ירושלים?

לכתבה המלאה
שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן. יוסי ציפקיס
יישאר כשוער ראשון בבית"ר? איתמר ניצן/יוסי ציפקיס

בעקבות טענות חלק מהשחקנים על מועד משחק הידידות בטדי נגד אתלטיקו מדריד (21 במאי) והעובדה שחלקם כבר סגרו טיסות לחו"ל ומשדרים חוסר רצון להישאר בארץ למשחק, בבית"ר יעשו בסיום העונה הסדירה את השיקולים לגבי כל שחקן ושחקן, כאשר ישנה אפשרות שזרים שמסיימים חוזה, לא משחקים ואינם בתכניות כמו אנתוני אנאן ומיחאי וודוץ, יקבלו אישור לטוס לביתם.

על אף הדרישות הגבוהות של בני יהודה על איסמעילה סורו ושל מכבי נתניה על עלי מוחמד, בבית"ר עדיין רוצים לצרף את אחד מהשניים ועשויים להגיש הצעות כספיות רשמיות בקרוב. במקביל, במועדון כבר צופים בזרים בעמדות המגן השמאלי והחלוץ ובקרוב צפויים להתחיל ולהגיש הצעות כספיות. השבוע גם אמור להתבהר המשא ומתן עם שי קונסטנטין. בית"ר הגישה הצעה שהיא סופית מבחינתה, כאשר בשלב זה יש אי הסכמה על שידרוג החוזה לאורך השנים.

איסמעילה סורו שחקן בני יהודה. קובי אליהו
בית"ר צפויה להגיש הצעה כספית בקרוב. איסמעילה סורו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully