וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: הזאר ופוגבה מתקרבים, אבל אילו מכשולים מחכים בדרך?

על פי "טלפוט" הזאר סיכם את תנאיו האישיים ופוגבה במשא ומתן מתקדם, אולם לפחות בכל הנוגע לאחרון יש עוד דרך ארוכה עד שתושלם עסקה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

500 מיליון יורו יעמדו לרשותו של זינדין זידאן לטובת רכש בקיץ הקרוב, ונראה שהוא כבר החליט על מי לשים את חלק ניכר מהסכום. על פי המגזין הצרפתי "טלפוט", אדן הזאר סיכם את תנאיו האישיים במועדון, וכעת מה שמפריד בינו לבין מעבר מצ'לסי לריאל מדריד הוא הסכמות בין המועדונים על סכום הרכישה. במקביל, פול פוגבה נמצא במשא ומתן "מתקדם מאוד" על פי "טלפוט", וגם הוא ככל הנראה כבר נתן אור ירוק למעבר לבירת ספרד. על פי הדיווח, הבלאנקוס עשויים לשלם למנצ'סטר יונייטד, קבוצתו הנוכחית של הקשר, כ-150 מיליון יורו.

בכל הנוגע להזאר, המעבר לריאל כבר מרחף באוויר זמן רב. שחקן הכנף הבלגי מסיים חוזה בצ'לסי בקיץ הבא, מה שמשאיר לה חלון הזדמנויות צר מאוד כדי למכור אותו. הבלאנקוס כבר ניסו לא אחת להנחית אותו בברנבאו, אולם כעת שעון החול של הבלוז הולך ואוזל, ונראה שלא תהיה להם ברירה אלא למכור אותו לכל המרבה במחיר - ריאל מדריד, במקרה הזה.

בנוגע לפוגבה העניינים מסובכים יותר. הקשר הצרפתי חתום ביונייטד עד קיץ 2021, אבל היחסים בינו לבין המועדון סובלים מעליות וירידות, ובאנגליה דווח היום ש"לאוהדים כבר נמאס ממנו".

ב"סאן" הבריטי פורסם ששלושה מכשולים עלולים להפיל את העסקה: האחד הוא שכרו העצום של פוגבה, כ-220 אלף ליש"ט לשבוע - יותר מסרחיו ראמוס, מרסלו (200 אלף ליש"ט לשבוע) וכוכבים אחרים בקבוצה. שנית, מערכת היחסים בין ריאל מדריד לבין סוכנו של פוגבה מינו ראיולה, שהוגדרה על ידי "אס" כ"מתוחה". ושלישית, כושרו הרעוע של פוגבה בשבועות האחרונות.

עוד בנושא

ריאל מדריד הביסה 0:3 את בילבאו, קארים בנזמה כבש שלושער
ריאל מודאגת מכך שלא תצליח למכור את גארת' בייל: "אין הצעות"
ניצחון קטן על ברצלונה: עסקת לוקה יוביץ' לריאל "כמעט סגורה"

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
זה הולך ומתקרב. הזאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully