וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון קטן על ברצלונה: עסקת לוקה יוביץ' לריאל מדריד "כמעט סגורה"

בספרד מדווחים שרכישתו של החלוץ המבטיח על ידי פרנקפורט היה רק צעד מקדים בדרך לעסקה עם הבלאנקוס בקיץ. ברצלונה "ירדה מהפרק"

רויטרס

עסקת לוקה יוביץ' לריאל מדריד "כמעט סגורה" - כך פרסם הבוקר (שישי) העיתון הספרדי "אס". על פי הדיווח, החלוץ הסרבי בן ה-21, אחד הכישרונות העולים של הכדורגל העולמי, יעבור לבלאנקוס בקיץ ויתחרה עם קארים בנזמה על דקות. רק אמש הודיעה איינטרכט פרנקפורט, קבוצתו הנוכחית של יוביץ', על רכישתו לשש שנים, אולם בספרד משוכנעים שזהו רק צעד מקדים שימקסם את הרווחים לקראת מכירה שלו בקיץ.

ריאל מדריד היא לא הקבוצה היחידה שניסתה לשים יד על הכישרון המבטיח. בשבועות האחרונים גם ברצלונה חיזרה אחריו, אבל הבלאנקוס הקדימו אותה, ככל הנראה. אביו של יוביץ' צוטט כאומר ל"בילד" הגרמני בשבוע שעבר ש"יש לנו כמה הצעות, כולל מברצלונה, אבל לוקה חושש שלא יקבל דקות שם". מסתבר שראשי ריאל נפגשו עם סוכנו של יוביץ', פאלי רמדאני, בסוף חודש מרץ והושגה שם פריצת דרך במגעים. על פי הערכות, פרנקפורט תהיה מוכנה למכור את יוביץ' תמורת סכום סביר יחסית שנע בין 50 ל-60 מיליון יורו.

יוביץ' בן ה-21 עבר מבנפיקה לפרנקפורט בהשאלה כשהיה בן 19. בעונה שעברה הוא כבש שמונה שערים ב-22 הופעות בבונדסליגה. הוא כמובן היה שותף בכיר לזכייה של הנשרים בגביע הגרמני בעונה שעברה כשהוא כובש את שער הניצחון מול שאלקה בחצי הגמר. העונה יוביץ' כבש 17 שערים ושישה בישולים ב-27 משחקי בונדסליגה. בליגה האירופית יוביץ' כבש שמונה שערים עד כה.

עוד בנושא

איינטרכט פרנקפורט הודיעה על רכישתו של לוקה יוביץ'
בספרד מסמנים את השחקנים שלא ימשיכו בריאל מדריד
"קוטיניו טעה כשחגג נגד הקהל. הוא חייב לפתח אישיות"

לוקה יוביץ' שחקנה של איינטראכט פרנקפורט. GettyImages
בדרך למדריד. יוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully