וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבאלדו: "קוטיניו טעה כשחגג נגד הקהל. הוא חייב לפתח אישיות בשביל לעשות שינוי"

כוכב העבר של נבחרת ברזיל דיבר על שחקנה של ברצלונה באירוע של חברת "BETFAIR" ודיבר גם על העזיבה של ניימאר: "הוא טעה וחייב להודות בכך, אין מועדון כמו ברצלונה בכל העולם".

רויטרס

בווידאו: תגובות מהמשחק בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד ברבע גמר ליגת האלופות

קשר העבר הברזילאי ריבאלדו, ששיחק חמש עונות בשורות ברצלונה התראיין באירוע של חברת ההימורים "BETFAIR" ל"מארקה" הספרדי ודיבר על החגיגה של קוטיניו, שסתם את אוזניו ודיבר לשמיים אחרי שכבש את השער השלישי ברבע גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד ודי הכעיסה את האוהדים בקאמפ נואו: "לדעתי זאת טעות. הוא כבש שער נהדר מ-25 מטרים אבל החגיגה שלו הייתה צריכה להיות עם הקהל ולא נגדו. אף פעם לא טוב לצאת נגד הקהל שלך לא משנה מה מצבך בקבוצה. האוהדים בברצלונה תמיד מצפים משחקן להיות הכי טוב שאפשר וכך גם עם קוטיניו. אני לא יודע מה קרה איתו בשבוע האחרון ומה הוא שמע או קרא בעיתונים אבל הוא חייב להמשיך לעבוד קשה ולחשוב על איך אתה מבקיע שער במשחק הבא".


ריבאלדו דיבר גם על השתלבותו של בן ארצו בקבוצתו לשעבר: "הוא היה החתמה מאוד יקרה של ברצלונה והם מצפים ממנו להרבה. הם שילמו עליו כמעט 142 מיליון יורו והוא עדיין לא הפך לכוכב שהם רוצים. הוא חייב לפתח אישיות כובשת ונערצת כדי לעשות את השינוי הזה. כאשר מסי וסוארס לא כובשים הוא זה שצריך למלא את החסר ולתת את השערים עבור בארסה. הוא חייב לסיים כל עונה לפחות עם 25 שערים".

על השאלה האם הכוכב הברזילאי המושמץ צריך להישאר בעונה הבאה במועדון הקטאלני, אמר כוכב העבר: "אני הייתי נשאר. הוא שחקן נהדר ולא יכול לעזוב קבוצה כמו ברצלונה גם אם הוא נמצא בתקופה לא טובה ושלא הולך לו שום דבר. ברגע שהוא יתחיל להבקיע כל הרעשים סביבו ייפסקו. לשחק בברצלונה זה חלומו של כל שחקן. הם משחקים בליגת האלופות, נלחמים על כל התארים וכולם מדברים עליהם. אין מועדון כמו בארסה בכל העולם".

עוד בנושא:

ברצלונה: טר סטגן הוא מרגל? הפתק שנפל לידיו של שוער ברצלונה נחשף
ליגת האלופות: המפגש הכפול בין ברצלונה לליברפול לא ישודר בישראל
יורגן קלופ גאה בקבוצתו אחרי ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות

פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
"חייב להישאר בברצלונה", קוטיניו/רויטרס

כוכב העבר בן ה-46 דיבר גם על העזיבה של ניימאר את ברצלונה בקיץ 2017 ואמר: "לפי דעתי הוא עשה טעות כשעזב את בארסה, הוא חייב להבין זאת. הייתי שמח לראות אותו חוזר לליגה הספרדית, אם לא לברצלונה אז לפחות לראות אותו במדי ריאל מדריד".

על פרישתו מן המשחק בשנת 2014 ומעשיו כיום סיפר הקשר הברזילאי לשעבר: "עכשיו אני מתרכז בעצמי ונהנה מהחיים עם משפחתי".

ריבאלדו שיחק במדי ברצלונה בין השנים 1997-2002 וזכה עמה פעמיים באליפות ספרד, ופעם אחת בגביע המלך ובסופר קאפ האירופי. כמו כן שיחק במילאן וזכה איתה בליגת האלופות בעונת 3\2002, אולימפיאקוס, בונדיוקור מאוזבקיסטן, פלמייראס, קרוזיירו ומוגי מירים ביחד עם בנו במולדתו.

שחקן ברצלונה ניימאר. AP
"טעה כשעזב את ברצלונה" ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully