וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ גאה בליברפול: "להיות בחצי הגמר זו הצהרה, זה לא ייאמן"

המייטי קבעו דייט עם ברצלונה אחרי 1:4 מוחץ בפורטו, המאמן נרגש: "נוכל לעשות מולם דברים". מאנה: "לקבוצה הזאת יש רוח מיוחדת"

וירג'יל ואן דייק, ליברפול. רויטרס
חבורה מנצחת. ואן דייק/רויטרס

ליברפול אומנם לא הייתה הסיפור הגדול של הערב הסוער הזה בליגת האלופות, אבל את יורגן קלופ וחניכיו זה ממש לא מעניין: ליברפול הביסה 1:4 את פורטו בפורטוגל, השלימה ניצחון 1:6 בסיכום שני המשחקים, ראתה את ארבעת כוכביה הגדולים של העונה (מאנה, סלאח, פירמינו, ואן דייק) כובשים וממשיכים בכושר הנהדר, ומוליכת הפרמיירליג עלתה לחצי גמר ליגת האלופות שנה שנייה ברציפות, שם מחכה לה ברצלונה, לקרב הכי לוהט שיש לכדורגל האירופאי להציע.

קלופ, שבשנה שעברה הפסיד עם קבוצתו בגמר הצ'מפיונס לריאל מדריד, אמר בסיום: "העונה שיחקנו טוב יותר מאשר בעונה שעברה. ידענו שיהיה פה קשה, אבל במחצית השנייה האנרגיות של פורטו דעכו, ויכולנו להשתלט על המשחק ולכבוש שערים. אנחנו מנוסים יותר השנה, זה ברור. היו לנו משחקי חוץ קשים, וידענו שיהיה קשה, כמו מול סיטי ורומא בשנה שעברה. אבל בסופו של דבר אנחנו בחצי הגמר, וזו תהיה הפעם הראשונה שלי מול ברצלונה, ואני מצפה לזה בקוצר רוח".

"להיות בחצי הגמר מבחינתנו זה לא ייאמן", הוסיף המנג'ר הגרמני, "להיות שם בפעם השנייה ברציפות זה מטורף. אני גאה מאוד בשחקנים, להגיע לחצי הגמר זו הצהרה גדולה. אני שמח מאוד שנוכל לשחק מול ברצלונה, נוכל לעשות מולם דברים, אבל זה לא מטריד אותי כרגע".

יורגן קלופ מול איקר קסיאס, ליברפול מול פורטו. רויטרס
שני ענקים. קלופ מנחם את קסיאס/רויטרס
פאביניו עם מוחמד סלאח שחקני ליברפול. רויטרס
כשהוא כובש, ליברפול רגועה. סלאח/רויטרס

סאדיו מאנה הודה ש"ההתחלה הייתה קשה, כולם על הספסל שלנו פחדו, אבל לקבוצה הזאת יש רוח קבוצתית נהדרת, דחפנו קדימה וכבשנו". מאנה כבש את השער הראשון, שבתחילה נפסל על ידי הקוון ואחר כך אושר בצדק על ידי ה-VAR. "הייתי בטח שאני באופסייד", הודה מאנה, "שמח שכבשתי, אבל חשוב יותר שעלינו".

ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "התחממתי על הקווים וראיתי את הגול של מאנה, אני חשבתי שזה שער חוקי, ולדעתי הייתי היחיד. לשמחתנו, זה אושר ונתן לנו דחיפה גדולה מאוד במחצית. אני חושב שבסופו של דבר התוצאה מחמיאה לנו, כי פורטו הייתה גם טובה מאוד, גם כשהובלנו הייתה פה אווירה מצוינת".

הנתון המעודד מבחינת ליברפול: ברצלונה לא הפסידה משחק נוקאאוט בליגת האלופות כשליאונל מסי פותח בהרכב מאז פברואר 2007. היריבה הייתה אז: ליברפול. דקו כבש ראשון (14), בלאמי (43) וריסה (74) הפכו ל-1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully