וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: בספרד מסמנים את השחקנים שלא ימשיכו בעונה הבאה

ב"אס" טוענים שזידאן כבר פיזר רמזים לגבי השמות שייפרדו מהסגל, והם ממש לא נגמרים בגארת' בייל. וגם: מה יכריע את גורל איסקו?

עריכת וידאו: מתן חדד

לא שקט בריאל מדריד. הבלאנקוס נותרוו אתמול (שני) במרחק של ארבע נקודות מאתלטיקו מדריד השנייה ומרחק של 13 נקודות מברצלונה הראשונה, אחרי שסיימו ב-1:1 מאכזב אצל לגאנס מתחתית הליגה הספרדית. קארים בנזמה - שוב הוא - היה נקודת האור היחידה אצל ריאל, וגם היה זה שכבש את השער היחיד לזכותה. עוד לפני כן, ג'ונתן דה סילבה מצא את הרשת של קיילור נבאס. כעת, לתקשורת בספרד אין אלא להתעסק בעתיד הקבוצה, ובסגל שצפוי להיבנות לקראת 2019/20.

זידאן אמנם לא נקב באופן פומבי בשמות של שחקנים שלא ימשיכו, אולם ב"אס" בכל זאת זיהו לא מעט כאלה. בראש ובראשונה גארת' בייל, שסוכנו נפגש בשבוע שעבר עם המנהל המקצועי של המועדון חוסה אנחל סאנצ'ס, ושמע ממנו שהוולשי בן ה-29 לא בתכניות של הבלאנקוס לעונה הבאה.

גם מריאנו, שקיבל 30 דקות בלבד מאז ששב זידאן לתפקיד, צפוי לעזוב לאחר שאפילו לא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים מול אייבר ולגאנס. זידאן גם "לא מעריץ" של דני סבאיוס, על פי "אס", ולא העניק לו דקות משחק מרובות גם בקדנציה הראשונה. גם מרכוס יורנטה צפוי לעזוב, אולם בדומה לברהים דיאז הצעיר, זה צפוי להיות בהשאלה.

מעבר לשמות הללו, גם עתידם של שלושה שחקנים ותיקים יותר לוט בערפל: מרסלו, איסקו וטוני קרוס. השניים הראשונים סבלו תחת סנטיאגו סולארי וחזרו לחיים תחת הצרפתי, אבל רחוקים מלהציג את היכולת לה היו רגילים ביציעי הברנבאו. זידאן הביע בעבר את הערכתו למרסלו, אולם עתידו, כמו גם עתיד איסקו, ככל הנראה יהיה תלוי בהצעות שריאל תקבל עבורם בקיץ. אשר לקרוס, שחווה את עונתו הגרועה ביותר במועדון, הגעה של פול פוגבה ככל הנראה תסלול את דרכו החוצה.

ומה לגבי מי שיגיע? בטלוויזיה הספרדית נטען היום כי משום שמשימת קיליאן אמבפה ככל הנראה בלתי אפשרית, חזרו בהנהלה ובצוות האימון לאפשרות של ניימאר. התפתחויות, ככל הנראה, צפויות בקיץ הקרוב. בתוכנית "Jugones" נטען כי "ניימאר שוב הפך להיות מטרה מרכזית" של ריאל, על אף ההכחשות החוזרות והנשנות של השחקן, אביו ופריס סן ז'רמן.

עוד בנושא

רק 1:1 לריאל מדריד אצל לגאנס, שער ליגה 18 לבנזמה העונה
ריאל "רוצה את דקלן רייס", קרבאחל מדבר על קבוצת הווטסאפ

דני סבאיוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הרבה דברים הולכים להשתנות. סבאיוס/רויטרס

אחרי המשחק אמש, התקשורת הספרדית שוב עסקה בהרחבה בגארת' בייל, שנכנס רק כמחליף בדקה ה-81 ובקושי הותיר חותם על המשחק. ב"קאדנה סר" דווח שבייל ומקורביו "זועמים ומודאגים" מהיחס שמקבל הוולשי מזינדין זידאן, ומהאופן שבו הוא מנהל את הסיטואציה הרגישה סביבו. בייל מוזכר בחודשים האחרונים כמועמד כמעט ודאי לעזוב את הקבוצה ולהימכר בקיץ, ולמרות שבספרד דווח שהשיחות בין בייל לריאל על עזיבה מתנהלות ברוח טובה, נראה שעדיין יש מתחים. לטענת "קאדנה סר", בייל לא ציפה לדעיכה הגדולה במעמדו תחת שרביטו של זידאן, וגם לא מבין מדוע הוא ראוי ליחס שכזה אחרי שהוא משתף פעולה עם המועדון גם כשהוא רוצה להיפטר ממנו. "בייל מאמין שהיחסים שלו עם המועדון טובים, ולא מבין למה זידאן מפריע באמצע", נכתב.

כך או כך, זידאן הודה אחרי התיקו אמש ש"מסגל כזה, מקבוצה כמו ריאל, כמובן שמצופה להציג יכולת הרבה יותר טובה. אני בטוח שניראה טוב יותר בעתיד הקרוב, ושבשעונה הבאה נחזור חזקים יותר. בעונה הבאה אין לי ספק שנהיה טובים בהרבה. גם אני כמאמן צריך להשתפר".

דני קרבחאל, לעומת זאת, הודה שקבוצה כמו ריאל "לא רגילה להיות בסיטואציות כאלה וש"נכון לעכשיו, אנחנו נמצאים במיקום שאנחנו ראויים לו בליגה", אבל טען ש"לדעתי, לא תהיה מהפכה של ממש בסגל".

עוד באותו נושא

רק 1:1 לריאל מדריד אצל לגאנס, שער ליגה 18 לבנזמה העונה

לכתבה המלאה
גארת' בייל, ריאל מדריד. AP
שוב בכותרות. בייל אמש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully