וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד "רוצה את דקלן רייס", קרבאחל מדבר על קבוצת הווטסאפ

באנגליה מדווחים על פנייה מפתיעה של הבלאנקוס למשפחתו של כוכב ווסטהאם העולה. וגם: מה ההבדל בין קבוצות הווטסאפ של ריאל וברצלונה?

עריכת וידאו: מתן חדד

באנגליה טוענים שריאל מדריד עשתה פנייה למשפחתו של דקלן רייס בניסיון לצרף את שחקנה של ווסטהאם לקבוצה לעונה הבאה. רייס בן ה-20, האירי-אנגלי, עמד לאחרונה במרכזה של סערה בבריטניה סביב זימונו לנבחרת. הוא נחשב לכישרון מבטיח, ובאנגליה מעריכים שמחירו יהיה כ-60 מיליון ליש"ט.

מי שחשף את הדברים היה איש "סקיי ספורט" סקוט מינטו, ששיחק בעבר בווסטהאם ומסקר את הכדורגל הספרדי ברשת. לדבריו, "אני שומע שריאל מדריד כבר מתדפקת על דלתו ומשוחחת עם משפחתו. לא אגיד לכם ממי, אבל זה מקור מהימן".

רק בחודש דצמבר האחרון רייס חתם על הארכת חוזה בווסטהאם עד 2024. בחודש שעבר אמר ש"בתור ילד אתה חולם לשחק במועדונים הכי גדולים בעולם", בעוד המאמן שלו מנואל פלגריני יודע שהארכת החוזה לא מבטיחה כלום: "במקרה הזה, כמו תמיד, זה הכל עניים של מחיר. יש קבוצות גדולות שמוכנות לשלם הרבה כסף. אם זה עסקה טובה למועדון והשחקן יכול להתקדם, ברור שנעשה את זה. אבל אני לא יודע על שום פנייה".

שחקן ווסטהאם דקלן רייס. רויטרס
החלטה מעניינת. רייס/רויטרס

עוד בריאל: דני קרבאחל התראיין והודה שמדובר בעונה אומללה למועדון. "אף אחד מאיתנו לא התעלה העונה לרמה הנדרשת", אמר קרבאחל, "זידאן זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לנו, זה מאוד אמיץ מבחינתו להצטרף אלינו עכשיו. יש לנו היסטוריה, אבל כדורגל זה בהווה, ואף אחד לא יזכור לנו את מה שהיה? אני נותן לעצמי ציון נכשל על העונה הזאת".

אגב, אחרי שג'רארד פיקה חשף שלשחקני ברצלונה יש קבוצת וואטסאפ שבהם הם מדברים על עיתונאים מסוימים, קרבאחל נשאל האם זה קורה גם בריאל. "לא, במדריד אנחנו זהירים מאוד", אמר קרבאחל, "מנהל הקבוצה זה ראמוס, אנחנו רק חברים. מדי פעם שולחים כמה סרטונים, אבל אנחנו משתלים לשמור שם על הומור. קוראים לקבוצה 'הקבוצה הבכירה 2018/19'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully