וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד שיגרה מכתב חריף לאיגוד השופטים: אבי לוזון הסתודד עם גרינפלד

19.4.2019 / 10:46

לפני המפגש עם מכבי פתח תקוה, באשדוד תוהים מה עמד מאחורי השיחה בין יו"ר המלאבסים לשופט במשחק הקודם בין הקבוצות. הבקשה ל-VAR שוב נדחתה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל חיפה

סערת המשחק האחרון של מ. ס. אשדוד מול בני סכנין לא נרגעת. כזכור האשים ג'קי בן זקן, האיש החזק במועדון, את שופט המשחק אוראל גרינפלד בכך שגרם לירידת ליגה של המועדון עקב החלטותיו במשחק האחרון מול סכנין ובזה שהיה ערב הפלייאוף התחתון מול מכבי פתח תקוה. בעקבות דבריו החריפים לגרינפלד במגרש ובהמשך בכלי התקשורת, החליט תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף להעמיד את בן זקן לדין.

הדיון היה אמור להתקיים ביום רביעי האחרון, אך בן זקן ביקש לדחות אותו בטענה שאשדוד צריכה לאסוף חומרים לקראת הדיון. כחלק מאיסוף החומרים שכבר הוגשו במכתב חריף להתאחדות לכדורגל ולאיגוד השופטים, טוענים באשדוד כי לפני המשחק האחרון בינם לבין מכבי פתח תקוה בו כאמור שגה גרינפלד לרעת אשדוד, ראו בן זקן ומנכ"ל הקבוצה רפי נידם את יושב ראש מכבי פתח תקוה אבי לוזון יושב בחדרו של גרינפלד באיצטדיון המושבה ומסתודד עימו.

באשדוד מעלים את הסוגיה הזו במכתב שהם שלחו להתאחדות ולבית הדין כשהם מדגישים את המעמד של לוזון בהתאחדות לכדורגל ואת קשריו באופ"א. במחזור הקרוב תארח שוב מכבי פתח תקוה את אשדוד במושבה ואין ספק שהאירועים האחרונים מחממים את הגזרה לקראת המשחק שיהיה ההזדמנות האחרונה של אשדוד לחזור לתמונת ההישארות.

בתוך כך, דחו במנהלת פעם נוספת את האפשרות שניידת וידאו תישלח למשחק הרגיש בטענה שאם רוצים לשנות את החלטת המנהלת לשלוח ניידות רק לפלייאוף העליון, צריך לכנס ישיבה מיוחדת של הקבוצות.

עוד בנושא

בן זקן על אוראל גרינפלד: "אלה לא טעויות. זה מעבר לטעויות"
הדיון המשמעתי בעניין ג'קי בן זקן נדחה, השחקנים קיבלו מסר
משה אוחיון: "לפני 11 שנים היינו במצב דומה ונשארנו בליגה"

אבי לוזון, מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
על מה הוא דיבר עם גרינפלד? אבי לוזון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully