וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי הדרמה: פוצ'טינו מאמין ב"גורל", לסיטי "יכאב הרבה זמן", השופט מקבל גיבוי

מאמן טוטנהאם מפנטז על זכייה בכל הקופה ומשחזר את רגעי החרדה על הספסל, חוליט בטוח שלסיטי יקח זמן להתאושש, ואופ"א מאשרת: השופט לא שגה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

למעלה מ-24 שעות עברו מאז ה-3:4 הדרמטי של מנצ'סטר סיטי על טוטנהאם, ובממלכה עדיין מתקשים להירגע. לשמחתה של טוטנהאם ולצערה של סיטי, לשתיים אין יותר מדי זמן להתאושש, שכן כבר מחר (שבת, 14:30, ספורט 1) הן תיפגשנה בשנית במסגרת הליגה.

כך או כך, עד אתמול טוטנהאם עוד השתדלה לחגוג עד כמה שניתן את המשחק הדרמטי, שבסופו העפילה לחצי גמר ליגת האלופות. אמש, במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק מחר, התייחס מאמן הספרס מאוריסיו פוצ'טינו להתרחשויות ואמר ש"אי שם בחודש נובמבר, זה לא היה הגורל שלנו. אף אחד לא האמין שהגורל שלנו יהיה כל כך טוב, אבל גם לפני חמש שנים, כשרק הגעתי לכאן, אף אחד לא האמין שנגיע לאן שנגיע. אבל עכשיו...עכשיו אני מרגיש שזה הגורל שלנו. זה שילוב בין גורל, עבודה קשה, איכות, וגם קצת מזל, מצרך שתמיד יש לו ביקוש. הרבה דברים יחד יצרו את מה שקרה אמש. אבל אני מרגיש שהגורל שלנו השתנה".

פוצ'טינו סיפר שבשניות שאחרי השער של ראחים סטרלינג, שנפסל בסופו של דבר, "רצתי לספסל והתכוננתי לרע מכל. הורדתי את הז'קט, זרקתי אותו לכיוון הספסל בזעם, וחשבתי כמה רע יהיה עכשיו. ואז העוזר שלי אמר לי 'רגע, אולי יש נבדל', וחזרתי לחיים שוב". פוצ'טינו אמר שהוא מבין לליבם של אנשי מנצ'סטר סיטי, ובפרט לליבו של פפ גווארדיולה, שחגג במופגן את השער שנפסל. "ברגע אחד הם ירדו מהאולימפוס למקום הכי נמוך. זה מאכזב בצורה בלתי רגילה מבחינתם. אני מצטער שזה מה שקרה להם. במשחקים כאלה משוגעים, אתה צריך יכול להיות גם בצד השני, זה שהפסיד. זה מפחיד".

עוד בנושא

טוטנהאם עלתה לחצי גמר ליגת האלופות למרות הפסד 4:3 דרמטי
טוטנהאם באופוריה, פוצ'טינו חוגג: "בגלל זה אנחנו אוהבים כדורגל"
פרננדיניו: "פאק VAR", באנגליה טוענים: שתי ההחלטות היו נכונות

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
"מתתי לרגע, ואז חזרתי לחיים". פוצ'טינו חוגג/רויטרס

שחקן העבר רוד חוליט אמר בנוגע לסיטי ש"המשחק עוד יהדהד לה הרבה זמן בראש. יכאב לה במשך הרבה זמן, ובטוח שהיא תרגיש את זה במפגש הקרוב מול טוטנהאם". חוליט הוסיף ואמר ש"אני מרגיש עבור פפ, כי אתה יכול לראות אצלו את התשוקה, אתה יכול לראות עד כמה הוא מלא מוטיבציה, וזו אכזבה ענקית עבור הקבוצה שלו".

הצלע השלישית של המשחק, מלבד שתי הקבוצות, היא השופט קונייט ג'אקיר, כמובן. למרות שספג קיתונות של ביקורת ואש ביממה האחרונה, באופ"א גיבו את ההחלטות השנויות במחלוקת שלו בסיום והוסיפו שצדק בשתיהן, כולל בהחלטה המפוקפקת לאשר את השער של פרננדו יורנטה. לטענת אופ"א, גם אם הכדור הוסט קלות מידו של יורנטה לעבר הירך שלו, לא מדובר בנגיעת יד ששינתה בצורה משמעותית את מסלולו של הכדור - ועל כן ההחלטה הנכונה.

עוד באותו נושא

פרננדיניו: "פאק VAR", באנגליה טוענים: שתי ההחלטות היו נכונות

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
איך הוא יתאושש, ובעיקר מתי? גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully