וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדיניו: "פאק VAR", באנגליה טוענים: שתי ההחלטות היו נכונות

מנצ'סטר סיטי בהלם לאחר ההדחה הדרמטית מליגת האלופות, גווארדיולה: "אני עדיין תומך ב-VAR, אבל השער של יורנטה היה עם היד"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שוב לא עבר את רבע הגמר. פפ גווארדיולה/רויטרס

בזירה המקומית הטרבל עוד בהישג יד מבחינת מנצ'סטר סיטי, אבל הערב (רביעי) חלום ליגת האלופות שלה נגוז בצורה אכזרית, אחרי משחק משוגע מול טוטנהאם וניצחון 3:4 שלא הספיק. התרנגולים שניצחו 0:1 במשחק הראשון עלו בזכות שערי חוץ, ושתי החלטות VAR שעליהן ידובר עוד רבות: אישור השער של פרננדו יורנטה עם הירך (ולטענת סיטי עם היד) בדקה ה-73 ופסילת השער השלישי של ראחים סטרלינג שחשב שהעלה את המארחת לחצי הגמר בדקה ה-93 ואז גילה שמדובר בנבדל.

על פי השופט האנגלי מארק קלטרנברג, שתי ההחלטות הדרמטיות היו נכונות. "ההילוכים החוזרים הראו בבירור שסרחיו אגוארו בנבדל בזמן שהכדור פגע בברנארדו סילבה לפני שהגיע אליו", הסביר על שער השוויון שנפסל. "חלק מהאנשים יגידו שהנגיעה לא היתה מכוונת, אבל זה לא משנה. כל עוד שחקן סיטי נגע אחרון בכדור, אז אגוארו בנבדל".

ומה לגבי השער של יורנטה? גם כאן, לטענת קלטנברג, ההחלטה היתה נכונה. "השימוש ב-VAR היה דוגמא פנטסטית של איך צריך להשתמש במערכת, וההחלטה הנכונה התקבלה. ברגע כל כך קריטי במשחק כל כך חשוב, השופט מקבל הזדמנות להסתכל על המהלך שוב. אם הכדור היה נכנס מהיד של יורנטה אז השער היה נפסל, גם אם הנגיעה לא היתה מכוונת. אבל בהילוך החוזר רואים שהכדור נכנס דרך הירך שלו. לעתים אנחנו מבקרים את ה-VAR, אבל כאן הוא היה הכרחי כדי לקבל את ההחלטה הנכונה".

פפ גווארדיולה סיכם: "כן, זה קשה. הדחה אכזרית, אבל אנחנו צריכים לקבל את זה. היה משחק נהדר עבור כולם. במחצית השנייה עשינו הכול, כבשנו את השערים שהיינו צריכים, אבל הברכות לטוטנהאם ואני מאחל להם את כל הטוב לקראת חצי הגמר. אני כל כך גאה, במיוחד באוהדים על התגובה שלהם. מעולם לא ראיתי את האצטדיון כמו היום. אנחנו עצובים עבורם, אבל הם יודעים שנתנו הכול. הכדורגל לא צפוי ולצערי לא נהיה בשלב הבא".

על ה-VAR אמר המאמן: "אני עדיין תומך בזה, אבל השער של יורנטה לדוגמה היה עם היד מזווית מסוימת ומזווית אחרת לא. אני אוהד של כדורגל הוגן והשופטים צריכים לקבל עזרה, אז אם היה נבדל בשער של סטרלינג אין מה לעשות".

בשבת שוב צריכה מנצ'סטר סיטי לארח את טוטנהאם, הפעם בליגה. על כך אמר פפ: "נצטרך להתאושש, אבל אני לא חושב על זה יותר מדי כרגע. נישן ככל האפשר ואז נתכונן למשחק הזה. נלחמנו זמן רב, תשעה או עשרה חודשים כדי לזכות בפרמיירליג, וזה בידיים שלנו. ברור שזה קשה, אבל אנחנו חייבים לעשות את זה".

הקפטן וינסנט קומפני: "זה היה משחק אינטנסיבי. בסיכום שני המשחקים, צריך לחזור לרגעי המפתח: הפנדל שהחמצנו אצלם והשער עם היד. אנחנו לא מתלוננים, אבל אלה היה רגעים מכריעים".

פרננדיניו, שעל פי העיתונאים טרק את הדלת בזעם, הסתפק בשתי מילים עם צאתו מחדרי ההלבשה ואמר: "פאק VAR".

עוד באותו נושא

טוטנהאם עלתה לחצי הגמר למרות הפסד 4:3 במשחק מטורף מול מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה

חשבון הטוויטר של מנצ'סטר סיטי איבד את זה אחרי השער הפסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully