וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "מאמין בישראלים שלי", קטש: "לא באנו מוכנים, אחראי על ההפסד"

שרון דרוקר מאמנה של הפועל אילת החמיא בסיום הניצחון 78:81 לשחקניו המקומיים. על אי שחרורו של יהונתן שולדבראנד להפועל חולון: "לא סתם התעקשתי עליו, הוא לוחם. טעיתי איתו". עודד קטש היה מאוכזב בסיום הפסד קבוצתו ואמר: "לא באנו מוכנים, אני אחראי"

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל אילת על הפועל ירושלים

בתחילת השבוע מלאו 15 שנים לזכייתה של הפועל ירושלים ביול"ב קאפ, והערב (חמישי) היא קיבלה תזכורת חיה למי שהיה אחראי להישג ההיסטורי: שרון דרוקר, שאימן אז את הקבוצה, חזר לארנה עם הפועל אילת והצעיד אותה לניצחון חוץ יוקרתי 78:81.

"יש לנו קבוצה עם רוח, לב וישראלים מחויבים שאכפת להם", התרגש דרוקר בסיום. "אני מסיר את הכובע בפני השחקנים שלי. הם באמת מדהימים. שיחקנו מעולה במחצית הראשונה. ברבע השלישי הם הצליחו לשנות את הקצב וחזרו למשחק. שלטנו במשחק והם הצליחו להפוך אותו, אבל הוכחנו בסוף ממה הקבוצה שלנו בנויה".

דרוקר החמיא במיוחד לשחקנים המקומיים בקבוצתו, בראשות יהונתן שולדבראנד (12 נקודות ב-4 מ-5 לשלוש ב-12 דקות), רפי מנקו (10 נקודות), פרד בורדיון (8) ואבי בן שימול (8 אסיסטים). "אני לא חדש בליגה, ואני תמיד מאמין בישראלים שלי. הם תמיד סוחבים אותך. גם כשזכיתי עם ירושלים ביול"ב זה היה ככה. אני מעדיף להיות בידיים שלהם".

בנוגע לשולדבראנד, שהיה מבוקש בהפועל חולון עקב פציעתו של גיא פניני, אך לא שוחרר, אמר דרוקר: "יהונתן עבר תקופה לא קלה. היו כמה משחקים שלא שיחק מספיק, ואני טעיתי אותו. הוא שבר הערב את האזורית לבדו. לא סתם התעקשתי עליו. אנחנו לא משחררים לוחמים".

סולימאן בריימו שהוביל את אילת עם 19 נקודות הוסיף: "עשינו עבודת קבוצה נהדרת. הם עשו את הריצות שלהם אבל העיקר שניצחנו. עבדנו קשה כיחידה אחת וזה מה שניצח לנו את המשחק. כולם נלחמו ביחד, חסמו, וקלעו זריקות חשובות. אנחנו אוהבים אחד את השני ועושים כמיטב יכולתנו כל יום".

עוד בנושא:

"ההכנה הלקויה ביותר שחוויתי אי פעם" סקוטי ווילבקין על ההכנות פתיחת העונה של הצהובים מתל אביב

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 78:81 את הפועל אילת

שרון דרוקר מאמן הפועל אילת. דני מרון
"מסיר את הכובע בפני השחקנים". דרוקר/דני מרון

בצד המפסיד סיכם המאמן עודד קטש: "אספנו כבר כמה מחציות גרועות העונה, וזו הייתה ממש נוראית. לא שיחקנו בשיטה שלנו. איבדנו את הראש בהתקפה, וזה השפיע עלינו גם בהגנה. אנחנו מתחילים לאט או לא מרוכזים, וזה קורה לנו דווקא בבית. אולי אנחנו מרגישים כאן קצת יותר מדי בנוח וחושבים שיהיה בסדר. נלחמנו במחצית השנייה וחזרנו, אבל זה לא הספיק.

"כשאני מסתכל על המשחק - פשוט לא באנו מוכנים. אני אחראי לעניין הזה. ממש לא הכרתי את הקבוצה שלי ברבע הראשון. אילת לא הפתיעה אותנו עם משהו חדש, אבל לא ביצענו את הדברים שעבדנו עליהם. היינו רכים מדי, לא מספיק אגרסיביים ולא הייתה לנו מספיק תשוקה למשחק".

תמיר בלאט עלה מהספסל, ושוב לא הגיב היטב - כשסיים עם אפס נקודות ב-15 דקות. "כולם יכולים לפתוח על הספסל, ואני לא חושב שזו בעיה", אמר קטש. "אנחנו קבוצת כדורסל עם סגל ארוך ושחקנים מקצוענים, שצריכים להיות מוכנים בכל רגע. לפעמים משחק יותר ופחות. זו הסיבה שהם כאן, ועל זה הם מקבלים כסף".

טיישון תומאס העמיד דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל כאמור זה לא הספיק לירושלמים. "התחלנו בצורה רעה. זה קורה לנו כבר במשך שלושה משחקים בבית, וקבוצה כמו אילת יודעת להעניש. הצלחנו לחזור, אבל לא משכנו את זה עד הסוף, וזה הפסד קשה. אני לא יודע מה קורה לנו, אבל אנחנו חייבים לפתור את זה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
לוקח אחריות על ההפסד. קטש/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully