וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה את הפועל ירושלים 78:81

הדרומיים הובילו כבר ב-18 הפרש ברבע השלישי, אך ירושלים חזרה עם פלדין 24 נקודות (7 מ-13 מהשלוש) ותומאס (18 נקודות ו-10 ריבאונדים) וקבעה מהפך ברבע הרביעי שלא הספיק לניצחון בסופו של דבר. אליהו לא שותף, בלאט לא קלע. בריימו הוביל את אילת עם 19, בריאנט קלע 14

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל אילת על הפועל ירושלים

הפועל אילת הצליחה להשיג הערב (חמישי) את ניצחונה השני העונה בארנה על הפועל ירושלים עם 68:71 ונצמדה למקום השני בו נמצאת הפועל חולון. בנוסף, הקבוצה של שרון דרוקר קטעה את רצף ארבעת הניצחונות של הירושלמים. אילת הובילה לכל אורך המשחק כשבמהלך המחצית הראשונה הייתה כבר בפלוס 17 וכך גם היה במהלך המחצית השנייה עד לרבע הרביעי. באמצע הרבע האחרון ירושלים חזרה למשחק ואפילו הובילה אחרי שלא עשתה זאת מתחילת המשחק. למרות תצוגת קליעה אדירה מצדו של ג'יימס פלדין עם 24 נקודות (7 מ-13 מהשלוש) וטיישון תומאס, שעשה דאבל דאבל (18 נקודות, 14 ריבאונדים), סלים חשובים של סולימאן בריימו בתוספת לחימה חסרת פשרות מצד שאר השחקנים של הפועל אילת הובילו בסופו של דבר לניצחון החשוב מול יריבתה של אילת על המקום השני בטבלה. תמיר בלאט שותף 15 דקות ולא קלע, ליאור אליהו, קפטן הפועל ירושלים, לא שותף כלל.

עוד בנושא:

יורוליג: ז'לגיריס ניצחה 80:82 את פנרבחצ'ה באיסטנבול, שאראס ממשיך במסע הקסום
סקוטי ווילבקין מתלונן על ההכנה הגרועה של מכבי תל אביב בתחילת העונה
מכבי תל אביב: בפרופולוס יקבע את הסגל? העלאה במחירי המנויים

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
לא הצליח להוביל את ירושלים לניצחון. פלדין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

פתיחת המשחק הייתה מהוססת מבחינת שתי הקבוצות שהיו מעט מפוזרות ו"התהדרו" בשלושה איבודים יחדיו שלוש דקות מכדור הפתיחה. שתי הקבוצות הרבו להחטיא את הזריקות הראשונות והתוצאה עמדה על 4:5 לזכות אילת אחרי ארבע דקות משחק. ירושלים נכנסה למשחק אחרי פולו דאנק אדיר של אמארה סטודמאייר ומיד אחריו צעד וחצי של כריס ג'ונסון, שהעלו אותה ליתרון ראשון, 5:8. אילת החזירה מיד עם שלשה של אלייז'ה בריאנט. פרדריק בורדיון העלה את האילתים שוב ליתרון אחרי שלשה נוספת והיא ביתרון 8:11 ארבע דקות לתום הרבע הראשון. אבי בן שימול העלה את אילת ליתרון שיא של שש נקודות אחרי סל נוסף של הדרומיים וזה 15:21 בסיומו של הרבע הראשון.

אבי בן שימול שחקן הפועל אילת לפני יוגב אוחיון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ניווט היטב את המשחק של אילת. בן שימול/דני מרון

רבע 2:

סולימאן בריימו פתח עם חדירה ושלשה חשובים עבור האילתים שהעלו אותם ל-17:26. בר טימור קלע את סל השדה הראשון לזכות ירושלים כמעט שלוש דקות בתוך הרבע השני. אילת המשיכה להגדיל את היתרון כשסל שדה נוסף של בראיינט קבע 19:30. אילת המשיכה לרוץ אחרי שסלים של ג'יי פי טוקוטו ובריימו בתוספת איבודים שטותיים של המארחת הקפיצו את היתרון של אילת ל-19:36. ירושלים קלעה את השלשה הראשונה שלה במשחק אחרי כמעט 15 דקות של משחק כשג'יימס פלדין שבר את הבצורת. טיישון תומאס עם סל קשה ושלשה של כריס ג'ונסון הורידו את היתרון של הקבוצה האילתית לפער חד ספרתי, 27:36. כריס ג'ונסון המשיך לשמור על ירושלים במשחק כשקלע סל תוך כדי עבירה עליו וזה השאיר את ההפרש חד ספרתי, 29:38. טוקוטו המשיך להתעלל בהגנת הירושלמים עם דאנק קליל נוסף וזה 33:45 לאילת. יונתן שולדבראנד עם שלשה נוספת שהורידה את האורחת ביתרון 15, 33:48.

פרדריק בורדיון שחקן הפועל אילת. דני מרון
מוביל את אילת לתצוגה בארנה. בורדיון/דני מרון
עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
לא הצליח לנצח בפעם החמישית ברציפות. קטש/דני מרון

רבע 3:

אילת פתחתה את המחציה השנייה כמו שסיימה את הראשונה, כלומר עם שלשה נוספת של בריאנט שהעלתה אותה ליתרון שיא של 18 נקודות, 33:51. פלדין נכנס סופסוף למשחק עם ארבע שלשות רצופות וקיזז מעט את היתרון של אילת עד 56:45. דאנק של סטודמאייר וסל קל של תומאס הורידו את היתרון של אילת לשבע בלבד אחרי שהקבוצה הדרומית הובילה כבר ב-18. תומאס המשיך להוריד את ההפרש כשקלע סל נוסף, אבל סל מהיר מנגד של אבי בן שימול השאיר את היתרון הדרומי על כנו 51:58. סטודמאייר ביצע את העבירה השלישית שלו אחרי שלא הצליח לעצור את בריימו שהשלים סל ועבירה וקבע 52:60 לאילת. שולדבראנד קלע שלשה נוספת אחרי שני סלים של תומאס וטימור והפער נשאר על שבע, 58:65. תומאס מוביל את ירושלים עם 18 נקודות, אבל שלשה שלישית ברציפות של שולדבראנד החזירה את היתרון האילתי לדו ספרתי, 60:71 בסיום הרבע השלישי.

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים לפני סולימאן בריימו שחקן הפועל אילת. דני מרון
קרב אדיר בין שני הפורוורדים. תומאס נגד בריימו/דני מרון
ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
להט מחוץ לקשת. פלדין/דני מרון

רבע 4:

סל שדה ראשון של ג'וש אוונס אחרי כמעט שתי דקות ברבע האחרון קבעה 64:71. מנקו קלע אחרי חטיפה נהדרת של בן שימול והעלה את אילת שוב לתשע נקודות יתרון, 65:76. בריימו התיש את אמארה מתחת לסל אחרי שנתן לסנטר בן ה-35 גג אדיר. פלדין עם שלשה שישית (19 נקודות) השאיר את ירושלים במשחק. סל של סטודמאייר הוריד לארבע נקודות, 71:75 לאילת. פלדין עם שלשה שבעית במשחק! פתח את המשחק והירושלמים מפגרים בנקודה אחת בלבד, 75:74 שלוש דקות לסיום. בריימו לא נותן לסטודמאייר רגע אחד של נחת ומפריע לו בכל זריקה. ירושלים עלתה ליתרון ראשון אחרי הרבע הראשון בזכות חטיפה מצוינת ודאנק בצד השני של פלדין וזה 77:78 דקה וחצי לסיום. בריימו החזיר את היתרון לזכות הקבוצה של שרון דרוקר דקה לסיום כשקבע 78:79. פלדין החטיא פעמיים מהקו באופן מפתיע. עבירה ברורה על פלדין שניסה לקלוע שלשה ארבע שניות לתום המשחק לא נשרקה ובסיום זה 78:81 לאילת, שניצחה בצדק.

סולימאן בריימו שחקן הפועל אילת לפני אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
לוחם חסר פשרות. בריימו/דני מרון
אלייז'ה בריאנט שחקן הפועל אילת. דני מרון
הוביל בצוותא עם בריימו את אילת לניצחון. בריאנט/דני מרון

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 24 נקודות (7 מ-13 לשלוש), טיישון תומאס 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, סטודמאייר 12 נקודות ו-9 ריבאונדים, כריס ג'ונסון 8, טימור ואוונס 6 כ"א, אוחיון 4, באטלר, צ'וברביץ' ותמיר בלאט לא קלעו.

קלעו להפועל אילת: סולימאן בריימו 19 נקודות, בריאנט 14 (4 מ-5 לשתיים), שולדבראנד 12 (4 מ-5 לשלוש), מנקו 10 (5 מ-6 לשתיים) טוקוטו ובורדיון 8 כ"א, בן שימול 6, זלמנסון 4. דיוויד כהן גם שותף (9 דקות) אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully