וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי סנסציות ענק ביורוליג: ז'לגיריס ניצחה את פנרבחצ'ה, באסקוניה את צסק"א

הבאסקים ניצחו 68:78 והשיגו ניצחון חוץ ראשון מול האימפריה הרוסית אחרי 15 הפסדים ברציפות, הקבוצה של שאראס הדהימה בטורקיה

עריכה: מתן חדד

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב נגד באר שבע\בני שמעון

שלב ההצלבה ביורוליג נמשך היום (חמישי) עם הפתעה ענקית כשבאסקוניה ניצחה 68:78 את צסק"א מוסקבה ברוסיה וגנבה את הביתיות כשהיא מאזנת את הסדרה ל-1:1. לאחר מכן הצליחה ז'לגיריס קובנה להמם את פנרבחצ'ה עם 80:82 הירואי.


עוד בנושא:

יורוליג: צסק"א ניצחה את באסקוניה, פנרבחצ'ה השפילה את ז'לגיריס
שאראס: "צריכים לבדוק אם יש לנו משהו בין הרגליים"

קוסטאס סלוקאס שחקן פנרבחצ'ה. קובי אליהו
גם סלוקאס לא הושיע/קובי אליהו

פנרבחצ'ה - ז'לגיריס קובנה 82:80

16 ניצחונות בית היו העונה לקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ב-16 משחקי יורוליג. היום הרצף הזה בא לסיומו ודווקא בעיתוי הכי גרוע שיש. ז'לגיריס קובנה, שקלעה רק 43 נקודות במשחק הראשון והובסה, שוב הראתה כמה אופי וכוח רצון יש לה והשיגה ניצחון ענק בתום משחק בו שמטה כבר יתרון 17, שהפך ל-80:80 אחרי סל של לואיג'י דאטומה. אדגראס אולאנובאס קלע שתיים בצד השני וקבע 80:82. בצד השני מרקו גודוריץ' איבד וסלוקאס ביצע עבירה על ליאו וסטרמן, שהחטיא פעמיים מהקו. דאטומה לקח ריבאונד, אבל החטיא וז'לגיריס הדהימה את פנרבחצ'ה. אגב, ז'לגיריס קלעה 46 נקודות במחצית, שזה 3 יותר ממה שהיו לה בכל המשחק הראשון.

אדגראס אולאנובאס בלט בגדול אצל ז'לגיריס קובנה עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, נייט וולטרס קלע 14 וברנדון דייויס הוסיף 13. את פנרבחצ'ה הוביל לואיג'י דאטומה עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, קוסטאס סלוקאס קלע 15 והוסיף 6 אסיסטים, יאן וסלי סיים עם 12 נקודות ומרקו גודוריץ' תרם 11. ניקולה קאליניץ' קלע 4 בלבד.

שארונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. ברני ארדוב
וואו, איזה ניצחון ענק לקבוצה שלו. שאראס/ברני ארדוב

צסק"א מוסקבה - באסקוניה 78:68

בפעם הראשונה אחרי 15 הפסדים ברציפות (הפעם האחרונה הייתה במאי 2005, חצי גמר הפיינל פור), הצליחו הבאסקים לנצח את צסק"א במוסקבה ועוד איך לנצח. הרוסים הובילו פעם אחת בלבד במהלך כל המשחק - ב-0:2 - ולאחר מכן לא עלו ליתרון אפילו פעם אחת. באסקוניה איזנה את הסדרה בצורה מרשימה במיוחד והעבירה את ההכרעה הביתה. אם תנצח בשני משחקי הבית, היא תעלה לפיינל פור שייערך אצלה באולם.

ונסן פוארייה הסתבך בבעיית עבירות אצל האורחת כשביצע את השלישית לפני המחצית, אבל בסופו של דבר רשם משחק ענק עם 14 נקודות, 15 ריבאונדים ו-4 חטיפות. דארון היליארד קלע 16, שייבון שילדס 15 ופטריסיו גארינו תרם 11 אצל המנצחת. את המפסידה הוביל קורי היגינס עם 15 נקודות, וויל קלייבורן קלע 14 והוסיף 6 ריבאונדים וסרחיו רודריגס קלע 14. ננדו דה קולו היה חלש עם 6 נקודות בלבד.

לצסק"א מוסקבה זה היה הפסד בית ראשון בפלייאוף היורוליג אחרי 4,034 ימים. הפעם האחרונה שהרוסים הפסידו במשחק בית בפלייאוף הייתה ב-1 באפריל 2008 עם 76:74 נגד אולימפיאקוס.

שחקן באסקוניה, ונסן פוארייה. GettyImages
הצגה ענקית של פוארייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully