וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההשפלה: שאראס בודק "אם יש משהו בין הרגליים" של שחקני ז'לגיריס

מאמן ז'לגיריס היה כעוס במיוחד על היכולת החלשה של קבוצתו ב-76:43 מול פנרבחצ'ה, ועקץ את שחקניו. ועל איזה תקדים הליטאים בונים לקראת מהפך?

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע\בני שמעון

"יש לנו 48 שעות לשנות את מה שעשינו לא טוב ולחפש אם יש לנו משהו בין הרגליים". כך הגיב שארונאס יאסיקביצ'יוס מאמנה של ז'לגיריס קובנה אחרי המפלה הקשה שספגה קבוצתו במשחק הראשון של פלייאוף היורוליג נגד פנרבחצ'ה באיסטנבול (76:43).

הרבע הראשון עוד היה מאוזן מבחינת קבוצתו של שאראס (13:15 לטורקים) אבל בהמשך המשחק שחקני ז'לגיריס לא הצליחו לקלוע בשני רבעים (השני והרביעי) מספר נקודות דו ספרתי (קלעו 8 בלבד בשניהם והפסידו ברבע השני 23:8) ומפגרים כעת 1:0 בסדרת רבע הגמר.


עוד בנושא:

יורוליג: צסק"א ניצחה 68:94 את באסקוניה, ז'לגיריס הושפלה
הפועל חולון: הקבוצה פנתה למכבי ראשל"צ כדי לקבל את איגור קולשוב
יורופקאפ: הפועל חולון מתארחת באיטליה בניסיון להגיע לגמר אירופי ראשון

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
יתאושש עם קבוצתו במשחק השני? יאסיקביצ'יוס/דני מרון

למזלה של הקבוצה הליטאית היא לא הקבוצה שקלעה את מספר הנקודות הנמוך ביותר בשלב זה, כאשר בשנת 2011 סיינה האיטלקית התרסקה גם היא כשקלעה רק 41 נקודות בהפסדה לאולימפיאקוס (89:41 ליוונים) ובכך מנעה מז'לגיריס להיכנס לקטגוריה הלא מחמיאה. ז'לגיריס יכולה להתעודד אולי ולקחת השראה מסיינה שעברה לבסוף את היוונים כשניצחה בשלושת המשחקים הבאים בסדרה ועלתה לפיינל פור.

"אנחנו לוקחים אחריות על ההפסד, במיוחד אני", אמר יאסיקביצ'יוס אתמול. "פנרבחצ'ה הייתה הרבה יותר פיזית מאיתנו וניצחה בכל פרמטר מהבחינה הזאת. שמעתי על סיינה ב-2011, אבל אנחנו נמצאים בשנת 2019 וז'לגיריס ופנר משחקות, ככה שהעבר לא מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully