וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: הפועל חולון הפצועה תנסה להעפיל לגמר אירופי ראשון בתולדותיה

16.4.2019 / 21:14

ללא פניני, וואייט וקליין, תקווה הקבוצה למחוק הפסד של חמש נקודות מהמשחק הראשון בחצי גמר היורופקאפ ולנצח את ססארי באיטליה. דן שמיר: "הפציעה של פניני כואבת במיוחד"

ONE

בווידאו: תקציר המפגש בין הפועל חולון ועירוני נס ציונה

במצב עגום משהו תעלה מחר (רביעי, 21:30, 5 סטארס) הפועל חולון למשחק גורלי - כשתתארח בסרדיניה אצל דינמו ססארי בגומלין חצי גמר היורופקאפ.

הסגולים סוחבים חמש נקודות פיגור, זכר להפסד במשחק הראשון בישראל (94:89) ויצטרכו לנצח בפער של שש נקודות לפחות כדי להעפיל לגמר אירופי ראשון בתולדות המועדון.

ההפסד הביתי היה רק חלק מהבעיה. חולון מגיעה למשחק בהרכב חסר במיוחד, כשאל קאליף וואייט וטי.ג'יי קליין הפצועים התווספה הבשורה הרעה על פגיעתו החמורה של גיא פניני, שינותח בסוף השבוע ויושבת עד לתחילת העונה הבאה.

סיבה אחת לאופטימיות יכול דן שמיר לשאוב מההיסטוריה הקרובה של ססארי: ברבע הגמר היא הגיעה לגומלין הביתי עם יתרון משמעותי בהרבה, 20 נקודות, ומצאה עצמה בפיגור של 26 נגד קרשיאקה לפני שהתעשתה.

"כל פציעה של שחקן היא כואבת, אבל באופן אישי הפציעה של גיא היא קשה במיוחד", אמר שמיר בהתייחסו לפניני. "אני אוהב אותו ורוצה לאחל לו החלמה מהירה, ומקווה מאוד שנראה אותו משחק בקרוב. לעניין המשחק, כולם יודעים ומבינים שאנחנו מגיעים במצב לא פשוט, אבל רוצים לשחק כדורסל טוב, להיות חזקים מנטלית וביחד, ולתת לעצמנו סיכוי לעשות דבר גדול בשביל הפועל חולון".

מי שמוכנים למשחק הם אוהדי הקבוצה שנותרו בארץ, ויקיימו צפייה משותפת על גבי מסך ענק במתחם לה פארק.

מאמן ססארי, ג'אנמרקו פוצקו, משך לא מעט כותרות היום באיטליה, לאחר שאמר בראיון עיתונאי כי "אמרו עליי שאני לא מסוגל לאמן בגלל שהתנהגתי כמו פסיכופת. אני מבין שמעבר לכדורסל צריך גם לדעת כיצד לנהוג. סימונה פיאניג'אני סופג ביקורת על נדחתה של אולימפיה מילאנו מהיורוליג, אבל הוא ייזכר כאחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה של איטליה".

עוזרו של פוצקו, אדוארדו קסאלונה, סימן את היעד: "אנחנו צריכים להיזהר מחולון, שכבר הוכיחה כמה היא ראויה להיות במעמד הזה. איש המפתח שנצטרך לעצור הוא קורי וולדן, שמייצר נקודות וגם מפעיל את חבריו".

שחקן הפועל חולון קורי וולדן. דני מרון
רגע האמת כבר הגיע. וולדן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully