וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון פנתה למכבי ראשון לציון: תנו לנו את איגור קולשוב

17.4.2019 / 12:01

הגארד-פורוורד שלא שותף במשחק האחרון נגד הפועל תל אביב עשוי להחליף את פניני. הצדדים מנהלים שיחות, ראשון עוד לא קיבלה החלטה

ONE

הפועל חולון פנתה אמש (שלישי) באופן רשמי למכבי ראשון לציון בבקשה לצרף לשורותיה את איגור קולשוב עד לסיום העונה. הסגולים מחפשים באופן מיידי מחליף לגיא פניני שסיים את העונה בשל פציעה בשריר הארבע ראשי, וסימנו מספר שחקנים אפשריים. לעת עתה קולשוב נראה המועמד המוביל שלהם. הצדדים נמצאים במגעים, אך בשלב הזה לא התקבלה החלטה סופית לגבי עסקה.

קולשוב חזר הקיץ לישראל אחרי מספר שנים בארצות הברית, בהן בין היתר כיכב במדי אוניברסיטת פלורידה היוקרתית. על פי חוזהו כשעזב לאמריקה, הוא היה מחוייב לראשון לציון וחתם על חוזה לשנתיים בקבוצה עם אפשרות יציאה לאירופה בלבד בתום העונה הנוכחית.

קולשוב פתח את העונה בצורה מצוינת והיה אחד השחקנים המובילים של הכתומים בסיבוב הראשון, אולם החל מאמצע הסיבוב השני חלה נסיגה ביכולתו, כשבמחזור הקודם בחר גיא גודס שלא לשתף אותו בניצחון על הפועל תל אביב בבית. קולשוב רושם מפתיחת העונה 11.5 נקודות ו-5.4 אסיסטים, אך אחד הנתונים המאכזבים לגביו נוגע לקליעה מבחוץ, מה שנחשב לצד החזק במשחק שלו, כשהוא מדייק רק ב-24 אחוזים מחוץ לקשת.

עוד בנושא

לא רק העונה אבודה: נתלש שריר הירך האחורי של גיא פניני
פניני: "במקום אייזיק, הייתי מחתים את שמיר לחמש שנים"

איגור קולשוב שחקן מכבי ראשון לציון מול קאליף וואייט שחקן הפועל חולון. אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
יחליף קבוצות? קולשוב נגד חולון/אתר רשמי, אתר מכבי ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully