וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק העונה אבודה: נתלש שריר הירך האחורי של גיא פניני

15.4.2019 / 15:40

בשורה קשה לפורוורד הוותיק של הפועל חולון: הוא ינותח וייעדר בין ארבעה לשישה חודשים, והוא בספק לפתיחת העונה הבאה. בקבוצה מנסים לאתר מחליף ישראלי ועוקבים אחר מצבו של ג'ו אלכסנדר בבשיקטאש

ONE

ל החששות התממשו, והמציאות התבררה כקשה עוד יותר. צילום ה-MRI שעבר גיא פניני, בעקבות פציעתו אתמול (ראשון) באימון הפועל חולון, לא הביא עימו בשורות מעודדות. הפורוורד יושבת לתקופה שנעה בין ארבעה לשישה חודשים, כך שהוא עלול להחמיץ את תחילת העונה הבאה.

על פי הפענוח של ד"ר דרור לינדנר מהמרכז הרפואי אסף הרופא, פניני סובל מתלישה של שריר הירך האחורי וייאלץ לעבור ניתוח בימים הקרובים לתפירת השריר. זו לא הפעם הראשונה שהשחקן בן ה-35 עובר פציעה קשה ברגלו: בנובמבר 2014 הוא קרע את גיד אכילס וחזר לפעילות רק כעבור עשרה חודשים.

בחולון, שכבר איבדה את קאליף וואייט ולא יודעת מתי טי.ג'יי קליין יחזור לשחק, מבינים עד כמה עמוק השבר בעקבות פציעתו של פניני. בעוד 13 ימים יחול המועד האחרון לרישום שחקנים העונה בליגת העל, והמועדון ינסה להביא פורוורד ישראלי אחר.

השם הראשון, הבכיר והמוכר ביותר שעלה הוא ג'ו אלכסנדר, ששיחק אשתקד בקבוצה ומופיע כיום בבישיקטאש. לאלכסנדר היו עימותים עם המאמן דושקו איבנוביץ', והוא אף ניסה לתקוף את המונטנגרי והושעה, אבל בתקופה האחרונה נראה שהשטח נרגע ואתמול רשם 16 נקודות ושמונה ריבאונדים ב-27 דקות בליגה הטורקית. הסקנדל עלול להגיע מכיוון אחר, מאחר שבשיקטאש סובלת מקשיים כלכליים.

גיא פניני שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
מעבר למכה מקצועית. פניני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully