וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: ההזדמנות האחרונה של אלכסיס סאנצ'ס

מתבודד, חסר עניין, מצטער שלא חיכה לפפ והכל במחיר של חצי מיליון ליש"ט לשבוע. לפני הניסיון להגיע להסכם גירושין בקיץ, הצ'יליאני ינסה לתקן מעט את הרושם הנורא שהותיר במנצ'סטר יונייטד

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי המשחק הראשון בין יונייטד לברצלונה

לא לחינם הזכירו הבוקר (שלישי) ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" את המשחק בין ברצלונה לצ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות לפני שבע שנים. לא סתם קשרו אותו בשמו של אלכסיס סאנצ'ס. באותו משחק בקאמפ נואו, פרננדו טורס נכנס כמחליף בדקה ה-80 במקום דידייה דרוגבה וכבש בתוספת הזמן שער שקבע 2:2 והבטיח סופית את המקום של צ'לסי בגמר (אחרי ניצחון 0:1 של הבלוז בלונדון).

אז למה אלכסיס?

בדיוק כמו טורס לפני שבע שנים, גם אלכסיס עבר מקבוצה אחרת באנגליה וגם הוא נחשב לפלופ עצום. אבל אולי הערב החלוץ הצ'יליאני יצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולסייע למנצ'סטר יונייטד לבצע מהפך בלתי נשכח נגד ברצלונה. אולי.

אלכסיס סאנצ'ס - אחד הסמלים הכי גדולים לכישלון המתמשך של מנצ'סטר יונייטד בשנים האחרונות - כבר כמעט נשכח מהתודעה. הוא לא שיחק כחודש וחצי בגלל פציעה ועוד לפני כן כבש 2 שערים ב-23 הופעות חיוורות העונה. גבות רבות הורמו כאשר אולה גונאר סולשיאר החליט לכלול אותו בסגל למשחק הערב.

במנצ'סטר יונייטד ישמחו מאוד להיפטר מהחלוץ הצ'יליאני בקיץ ומעטים מאמינים שהכיוון יכול להשתנות, אבל לפחות בנוגע למשחק בברצלונה קיימת תמימות דעים: הערב הוא יקבל את ההזדמנות האחרונה שלו להשפיע באופן חיובי על השדים האדומים.

עוד בנושא

22:00, ספורט 5: ברצלונה מול מנצ'סטר יונייטד בגומלין רבע גמר האלופות
סולשיאר ויונייטד מודאגים: על רקע החיזורים ממדריד, פוגבה "חסר חשק"
"עד היום אני לא מאמין": השוער שמנע אליפות ממנצ'סטר יונייטד

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אלכסיס סאנצ'ס. AP
אכזבה מתמשכת. אלכסיס/AP

אלכסיס לא השתלב במנצ'סטר יונייטד מהרגע הראשון. אם בנבחרת צ'ילה ובארסנל התלונות על הבעיות החברתיות ועל ההתבודדויות שלו חסו בצל הניצוצות על כר הדשא, הרי שבקרינגטון הכיוון היה שלילי מהרגע הראשון.

הצ'יליאני לא התאים לז'וזה מוריניו וז'וזה מוריניו לא התאים לו. הוא נראה אדיש כשהקבוצה התקשתה, הוא לא נלחם על כר הדשא ועד מהרה איבד את אמון האוהדים. בהתחשב בעובדה שהוא מרוויח כחצי מיליון ליש"ט בשבוע, ההתנהלות חסרת העניין שלו נראתה כמו הוספת חטא על פשע.

500 אלף ליש"ט בשבוע, שני מיליון ליש"ט בחודש. סכום דמיוני שהפך את אלכסיס משחקן מאכזב לפלופ בסדר גודל מהדהד. באנגליה אף פרסמו אתמול חישוב חביב: הצ'יליאני ישב על הספסל במשך 917 דקות העונה, זמן בו הוא הרוויח 4,881,014 מיליון ליש"ט. כלומר 5,323 ליש"ט לדקה של ישיבה על הספסל.

החלוץ כבר רמז כמה פעמים על כך שהוא מצטער שבחר להגיע למנצ'סטר יונייטד בינואר 2018 ולא המתין לקיץ, אז כנראה היה מקבל הצעה להצטרף למנצ'סטר סיטי התוססת של פפ גווארדיולה. עכשיו גם הוא וגם מנצ'סטר יונייטד מקווים למצוא פתרון, וכשמדברים על פתרון הכוונה היא לדבר אחד: פרידה בקיץ. הערב, אם אולה גונאר סולשיאר יחליט לשלב אותו כמחליף, הוא יוכל מעט את שמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully