וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר ויונייטד מודאגים: על רקע החיזורים ממדריד, פוגבה "חסר חשק"

השדים האדומים חוששים שריאל מתכוונת "לגנוב" את פוגבה כמו בקהאם ורונאלדו, ובכיר בקבוצה הודה: "מאז השמועות, הגישה שלו השתנתה". האם שורר נתק בינו לבין סולשיאר?

עריכת וידאו: מתן חדד

עד כמה פול פוגבה מחויב למנצ'סטר יונייטד? באנגליה מדווחים שעל רקע השמועות על מעבר לריאל מדריד ואחרי שאמר ש"לשחק עבור זידאן יהיה בגדר חלום שמתגשם", הקשר המצטיין מפגין חוסר חשק ומגיע לאימונים "עם שפת גוף בעייתית". על פי "דיילי מייל", חל שינוי בולט בגישה של הקשר הצרפתי מאז שחזר מפגרת הנבחרות.

ביונייטד חוששים ששינוי הגישה נובע בראש ובראשונה מהפנטזיות שלו על מעבר לריאל מדריד, מהלך שאם יקרום עור וגידים יהפוך אותו לבא בשרשרת: כמוהו, גם דייויד בקהאם וכריסטיאנו רונאלדו עזבו את יונייטד לריאל, והותירו חלל גדול אצל השדים האדומים.

אמש אמר מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר, ספק בעקיצה לריאל מדריד ש"אולי יש פה קמפיין כלשהו, אני לא בטוח, אבל בשיחות איתי פול נשמע חיובי. אני לא רואה שום הבדל בשיחות איתו, הוא מפוקס, תמיד נותן 100 אחוז לקבוצה".

יחד עם זאת, מקור בכיר ביונייטד צוטט כאומר ל"דיילי מייל" ש"אי אפשר לפספס את ההבדלים אצלו מרגע שצצו השמועות על ריאל מדריד. הוא לא מרוכז כמו שהיה לפני כן".

בצרפת, אגב, דיווחו שחלק מהתסכול של פוגבה נובע מערעור ביחסים עם סולשיאר. על פי "'ל'אקיפ", היחסים בין השניים "מתפוגגים ככל שהזמן עובר", מה שמשכנע עוד יותר את פוגבה לעזוב בתום העונה.

עוד בנושא

דיווח: פול פוגבה החליט לעזוב את מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד
"עד היום אני לא מאמין". השוער שמנע אליפות ממנצ'סטר יונייטד
ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בעקבות מגלה הכישרונות של לייפציג

פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מתוסכל. פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully