וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן המגעים על חוקי הליגה: מכבי תל אביב משהה את הכנותיה לעונה הבאה

15.4.2019 / 8:45

הצהובים לא מבצעים פעולות ממשיות בשוק לקראת הקיץ כי "יהיה מסוכן להיתקע", למרות סיכום מהקיץ שעבר על חמישה זרים. במנהלת הגיבו: "יש מתווה, והוא ברור לכולם"

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון על הפועל באר שבע

עיקרי הדברים

- בקבוצה מחכים להכרעה בחוקי הזרים, ומשהים את ההכנות לעונה הבאה
- בקבוצה תוקפים את המנהלת: "זה לא רציני"
- מייקל רול מסביר למה אין ירידת מתח אחרי הנשירה מהיורוליג
- ג'ון דיברתולומאו הפצוע אמור להיות כשיר כבר למשחק הבא

seperator

מכבי תל אביב רשמה אמש (ראשון) את אחד הניצחונות היותר משכנעים שלה העונה, 64:96 על הפועל באר שבע/בני שמעון בחוץ. הקבוצה של יאניס ספרופולוס התנפלה על האדומים מהפתיחה, הוליכה ב-26 הפרש כבר באמצע הרבע השני, ולא נתנה להיעדרות של ג'ון דיברתלומאו הפצוע להשפיע. הגארד אמור להיות כשיר כבר למשחק הבא.

"זה לא המשחק הכי קל שהיה לנו. באר שבע קבוצה מוכשרת, היינו צריכים להיות מאוד מרוכזים", אמר מייקל רול שהצטיין עם 17 נקודות. "קלעתי טוב היום, אבל זה לא מה שחשוב, מה שמשמעותי זה למצוא אותי או מישהו אחר כשהוא פנוי, להריץ את התרגיל הנכון, להתקיף נכון במשחק המעבר ועוד כמה דברים שמתחברים למשחק טוב".

עוד בנושא

ללא דיברתולומאו: מכבי תל אביב הביסה 64:96 את באר שבע
יאניס ספרופולוס: "אנחנו לא צריכים להפעיל לחץ על יובל זוסמן"
אחרי שהכריז על כניסה לדראפט: המניה של זוסמן במגמת ירידה

מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אין ירידת מתח. מייקל רול/דני מרון

הגארד המנוסה דיבר בסיום המשחק על שמירה על מתח בריא לאחר ההדחה מהיורוליג. "לרוע מזלנו לא הגענו לפלייאוף, אבל אני עדיין אוהב מאוד לשחק כדורסל, אז באים ביום שלאחר מכן להתאמן. זה מה שאני עושה, זה מה שאני אוהב, זה בכלל לא קשה. אנחנו יודעים שאנחנו כאן עד יוני, אנחנו ממש נהנים באימון, אז כשאתה משחק כדורסל הימים שלך לא ארוכים מדי. כולנו מאוד נהנים".

במקביל, בעוד מחלקת הסקאוטינג של הצהובים ממשיכה "לדוג" שמות של שחקנים לצוות המקצועי לקראת העונה הבאה, לא מתבצעות פעולות ממשיות שכן במכבי מחכים לדעת מה יהיו חוקי הזרים של הליגה לקראת עונת 2019/20. "יש הסכם על חמישה זרים בטופס וישראלי אחד על המגרש, אבל עד שזה לא רשמי יהיה מסוכן מדי לעשות צעדים", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "בתחילת מרץ הודיעו שתוך כמה שבועות תהיה החלטה ושיודיעו לאן כל החוקים הולכים. אנחנו באמצע אפריל, חג הפסח באמצע, לא רואה איך מקבלים החלטה סופית עד תחילת מאי. זה לא רציני".

מהמנהלת נמסר בתגובה: "יש מתווה לעונה הבאה שנחתם מול ארגון השחקנים, אנחנו וכל הקבוצות כולל מכבי תל אביב מכירות אותו ומתכוונות לכבד אותו, כך שאין שום בעיה עבור קבוצה הליגה בכלל ומכבי תל אביב בפרט להתכונן לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully