וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו לא צריכים להפעיל לחץ על יובל זוסמן"

14.4.2019 / 23:37

מאמן מכבי תל אביב דיבר על השחקן אחרי ה-64:96 הקליל בבאר שבע. גודס על ספסולו של קולשוב: "לא אומר כלום לקראת ההמשך"

ONE

מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) 64:96 את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל. הצהובים שיפרו את מאזנם ל-6:21 ושמרו כמובן על המקום הראשון.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "היינו מאוד מרוכזים, שלטנו במשחק. השגנו את הביטחון שלנו בחזרה, והראינו את זה על המגרש. התחלנו את המשחק טוב מאוד בהגנה, אפשרנו להם לקלוע רק תשע נקודות ברבע הראשון, והתקפית שיחקנו משחק מסירות נהדר, הרבה תנועה, משחק קבוצתי טוב מאוד. מספר האסיסטים שלנו מצוין, כולם שיחקו במנטאליות הנכונה, וככה אני רוצה שנשחק עד לסיום העונה".

היווני המשיך ואמר: "זאת הרמה שלנו, שיחקנו ברמה שלנו. מתחילת העונה ועד עכשיו, כולם מחוברים אחד עם השני, יש פה כימיה מצוינת בחדר ההלבשה. מצאתי את זה כשהגעתי לכאן. בנינו על זה ואנחנו רוצים להמשיך עם זה". ספרופולוס אמר על זוסמן: "אנחנו לא צריכים לשים לחץ על זוסמן, שחקנים צעירים לא יודעים תמיד איך להתמודד עם כל הבלאגן. השחקנים הצעירים עובדים כמו שצריך, אנחנו בונים עליהם ורוצים שהם ישתפרו ממשחק למשחק, משבוע לשבוע. הם צריכים לצבור ביטחון וניסיון, וכל זמן שיעבור הם יהיו טובים יותר".

מאמן באר שבע רמי הדר אמר: "אין לי הרבה מה להגיד, זה היה מאכזב מאוד הצורה בה נכנסנו למשחק. אני חושב שזה רק מאיר באור גדול את ההצלחה שלנו העונה. זה אנחנו, אנחנו מוגבלים, יש לנו מגבלות של כישרון, מגבלות של אתלטיות, ויש גם ימים כאלה. אין מה לתרץ, הקבוצה באה שטוחה מאוד, לא אגרסיבית, והתוצאה על הלוח. אני עומד מאחורי השחקנים שלי גם כשהם משחקים פחות טוב, אני תמיד אכבד אותם ולא אפיל עליהם תיקים. אם נראינו ככה, כנראה שעשיתי משהו לא בסדר.

"אני עושה מה שאני מבין ולא מעניינת אותי התחושה מסביב. מה שעשיתי בפסק הזמן ההוא (הטיח את הלוח על הרצפה ולא דיבר) זה מה שחשבתי שצריך לעשות. צריך ללכת למשחק הבא ולנסות לנצח. המשחק הזה הוא היסטוריה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב פירקה 64:96 את באר שבע, מכבי ראשון לציון ניצחה 76:87 את הפועל תל אביב

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם רמי הדר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מאמן מכבי תל אביב בהווה ומאמן מכבי תל אביב בעבר. ספרופולוס והדר/דני מרון

מכבי ראשון לציון חזרה לנצח עם 76:87 ביתי מול הפועל תל אביב כשדרל מונרו בולט עם 13 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. איגור קולשוב לא שיחק בכלל אצל הכתומים.

מאמן ראשוניה גיא גודס אמר אחרי המשחק: "שיחקנו הרבה יותר טוב. קלענו כמו שלא קלענו מהשלוש מאז רבע גמר הגביע פה מול מכבי תל אביב, וכשזה נכנס היה לנו הרבה יותר קל. אין ספק שהפועל תל אביב הגיעה לפה במומנטום מטורף, קבוצה שקלעה כמעט 95 נקודות בממוצע ומעל 50% מהשלוש, אבל ידענו בגדול שהחוזק של הפועל תל אביב זה עדיין בפנים, עדיין החדירות לסל. אני חושב שעשינו עבודה לא רעה על ריצ'רד האוול, הוצאנו אותו מהמשחק.

"החבר'ה נלחמו, עוז בלייזר עשה עבודה נהדרת על גרין במאצ'אפ מבחינת הגודל. ברגע שהכדורים שלנו גם נכנסו אז היה הרבה יותר קל. מונרו שיחק כמו פוינט גארד, הזיז את הכדורים ומסר אותם בזמן, קמרון לונג עשה את הסלים שלו וכבר הרבה זמן שהוא לא קלע ככה, 7 מ-9 מהשלוש ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהתקדם".

על איגור קולשוב, שלא שותף, אמר גודס: "החלטנו פשוט ללכת עם עוז בלייזר ורצינו שהוא יתחיל עם מאצ'אפ על גרין וזה עבד מצוין, אז מן הסתם הרוטציה קצת השתנתה. עד היום איגור היה עולה בחמישייה קבוע ולא משנה אם הוא טוב או לא טוב, החלטנו על השינוי הזה שלשמחתנו גם עבד אבל זה לא אומר כלום על המשחקים הבאים. יש לנו סגל עמוק מאוד עם תשעה שחקנים בכירים שכל אחד יכול לשחק ובסופו של דבר מי שייתן את התפוקה ויהיה יותר טוב ישחק אין פה משחקי חברה או משהו אין פלטפורמה של התפתחויות או משהו".

מאמן האדומים דני פרנקו: "התחלנו את הרבע הראשון עם הרבה מאוד איבודי כדור, לא נכנסנו טוב למשחק הזה בניגוד למשחקים קודמים ולטעמי לא נכנסנו למשחק בכלל. לא הצלחנו עם אף הרכב היום לשחק את הכדורסל שאנחנו רוצים לשחק, לא הגענו לקו, לקחנו שלשות וארבעה אסיסטים במחצית השנייה זה לא זה.

"אנחנו קבוצה שחיה מההגנה שלה, היום גם בדקות ששמרנו יותר טוב, לא הצלחנו לרוץ כמו שצריך וההתקפה שלנו הייתה לא טובה. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו כי בסוף מהתקפה לא טובה שלנו, ראשון עשתה הרבה מאוד מתפרצות ביתרון מספרי ושם הייתה הריצה שלהם. זה משחק
"שבשבילי לא היינו בו היום בכלל, אני מעריך כל שחקן שנשאר היום על המגרש בסוף וזה יכול היה להיות כל שחקן וניסה ללחוץ, להוריד את ההפרש וכמובן שזה לא יכול היה להביא אותנו לניצחון אבל אני אוהב את האחריות שכולם לקחו אחרי המשחק וגם אני כמאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מאוכזב. פרנקו/דני מרון
ONE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully