וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה להפחית את דמי ההעברה על פריי, שועה סוחט מחמאות

15.4.2019 / 8:33

פריי מרוצה משיתוף הפעולה עם שועה, בקבוצה מקווים להמשיך אותו בעונה הבאה ולא פוסלים הסכם השאלה נוסף עם בשאקשהיר. דאגה מהפציעה של עוואד

יוטיוב

בווידאו: התגובות ל-2:2 של הפועל תל אביב עם קרית שמונה

עיקרי הדברים

- שחקני מכבי חיפה לא מופתעים: "היה ברור שירדן שועה כוכב"
- אחרי הכעס של נתניה, שועה מבהיר: לא ניסיתי לעשות פרובוקציה
- ניסיון להפחית את דמי ההעברה על קרים פריי; יושאל פעם נוספת?
- מוחמד עוואד הרגיש כאבים חזקים במפשעה, בקבוצה מודאגים
- סורו, מוחמד וכיאל מועמדים לחזק את הקישור בעונה הבאה

seperator

יעקב שחר נראה מרוצה מאוד מהיכולת הטובה של ירדן שועה בניצחון 1:2 אמש (ראשון) של מכבי חיפה על מכבי נתניה, אבל את השחקנים זה לא הפתיע כלל וכלל. "למרות שהוא לא כבש עד עכשיו, מי שרואה אותו באימונים מבין שמדובר בכוכב", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אין ספק שמכבי חיפה רק תרוויח מירדן. בקבוצה שתרוץ ותשלוט הוא יסיים בשנים הקרובות עם מספרים אדירים".

שועה, שכבש והיה מעורב גם בשער השני של הירוקים, הצליח גם לעורר את זעמם של אוהדי מכבי נתניה, אחרי שלטענתם חגג בהפגנתיות מולם. בסיום הסביר שועה שלא ניסה לעשות פרובוקציה, אלא בסך הכל רץ למצלמה שהייתה הכי קרובה אליו וסימן צורת לב. גם קרים פריי שדעך במקצת בתקופה האחרונה סיפר לסביבתו שהוא שמח מאוד לשחק עם שועה ושכאשר הוא על המגרש, הוא מרגיש שיש לו עם מי לשתף פעולה.

עוד בנושא

ירדן שועה כיכב וכבש שער בכורה, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את נתניה
ז'ורז' מאנג'ק: "רוצה להישאר במכבי חיפה, אבל זה לא תלוי רק בי"
לקראת העונה הבאה: מכבי חיפה עוקבת אחר מצבו של בירם כיאל

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה חוגג. אדריאן הרבשטיין
"הוא ייתן מספרים אדירים". שועה חוגג אמש/אדריאן הרבשטיין

גם בצוות המקצועי מרוצים משיתוף הפעולה בין השניים, ומפעילים לחץ כדי להשאיר את פריי בקבוצה, לחץ שלא ברור אם יישא פרי. במכבי חיפה ישוחחו עם איסטנבול בשאקשהיר הטורקית, הקבוצה ממנה פריי הושאל, בניסיון להפחית את דמי ההעברה שנקבעו בין הקבוצות. אפשרות נוספת שעלתה היא להגיע הסכם עם הטורקים על השאלה לעונה נוספת בתשלום, עם אופציה לרכישה בסיומה. בין אם פריי יישאר או לא, בקבוצה רוצים לצרף שני קשרים למרכז השדה לקראת העונה הבאה. איסמעילה סורו מבני יהודה ועלי מוחמד ממכבי נתניה כבר הוזכרו כמועמדים, וגם בירם כיאל עשוי להצטרף.

כך או כך, הירוקים גם קיבלו כמה סיבות לדאגה במהלך המשחק. שועה הוחלף לאחר שהרגיש כאבים בשריר, אבל עם הירידה מכר הדשא הבהיר שלדעתו לא מדובר בפציעה של ממש. גם ז'ורז' מאנג'ק שהתלונן על רגישות הבהיר שלא מדובר בפציעה חמורה. מי שכן מדאיג הוא מוחמד עוואד, שהספיק לשחק רבע שעה בלבד אבל במהלכה הרגיש כאבים ודקירות במפשעה. החלוץ ייבדק, ובחיפה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

מי שלא שיחק אתמול היה השוער גיא חיימוב. בשעות הצהריים קיבל מרקו בלבול החלטה סופית ועדכן את חיימוב ואת עומרי גלזר. כעת בלבול יצטרך להחליט אם להמשיך עם גלזר או להחזיר את חיימוב להרכב, אחרי משחק בו הראשון סחט מחמאות על תצוגה נקייה מטעויות.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, קרים פריי. אדריאן הרבשטיין
במכבי חיפה עושים הכל כדי להשאיר אותו. פריי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully